Ja alienit on pääosin mun kavereita. Niitä on kaikennäköisiä ja kokoisia. Osa on limaisia ja osa on karheita jne. Osa syö ihmislihaa ja osa ei. Osalla on yksi silmä ja osalla kahdeksan. :) Osa on ystävällisiä ja osa ilkeitä tai pahoja. Vähän niinkuin me ihmisetkin olemme osa pahoja ja osa hyviä jne.
Mun Alienystävät on kivoja. Moikka, hyvää yötä. ❤️
https://mvlehti.net/2021/11/24/paivan-video-hammentava-fyysinen-ilmio-tallentui-tv-haastattelussa-onko-pfizerin-paajohtaja-ihminen/
Alienit hallitsevat maailmaa (peace)
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363
Koronapassista sekä sen laajentamisesta luovuttava perustuslain sekä ihmisoikeuksien vastaisena Alex Jones, se tuleva vankilakundi, tuollaisiako lapsellisesti ihmettelee.
- Anonyymi
ET-olennot täytyy kuitenkin ymmärtää erilaisiksi ja moniulotteisiksi. Korkeimmat heistä ovat niitä "Taivasolentoja" ja "Jumalan joukkoja". Ja nuo korkeimmat ovat aurinkokuntamme ja maaplaneetan luoneet ja ovat läsnä tälläkin planeetalla.
Enkelit tunnetaan jollakin nimellä kaikissa suurissa uskonnoissa ja ovat hyvin todellisia ja tekevät käytännössä sen työn jota usein sanotaan "Jumalan kätten töiksi".
Jokin Valoa edustava sivilisaatio on varmastikin planetaarisessa Hierarkiassa korkealla, mutta päävastuu on kuitenkin aina "Taivaalla".
Uskonnollissa asioissakin on kyllä järkeäkin, mutta kun asiat on esitetty usein epäselvästi ja monitulkintaisesti, niin on syntynyt runsaasti vääriä käsityksiä ja harhakuvitelmiakin.- Anonyymi
Näin juuri.
- Anonyymi
"on syntynyt runsaasti vääriä käsityksiä ja harhakuvitelmiakin."
Kiitos kun annoit asiasta käytännön esimerkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114