Onko taksikuskit rokotettu

Anonyymi

Kelataksikuskit? ja koulutaksikuskit?
Saanko edellyttää ja tai tietää jostain on lastani kouluun kulkeva kuski rokotettu koronaa vastaan?
Koululla ei tiedetty

16

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko taksin kuljettajilla vaitiolovelvollisuus,

• Anonyymi

Ketään ei ole rokotettu koronaa vastaan tämän hetken tiedon valossa. Yhtä lailla rokotetut voivat saada koronan ja tartuttaa sen myös rokotetuille. Piikki saattaa auttaa siinä ettei tule tauti niin vakavana. Miten sitten ikinä tuokin määritellään. Siinäpä tämän hetken faktat kerrattua. Ehkä jo kahdeksas piikki olisi jo sitten "koronaa vastaan".

• Anonyymi

Mitään tietoa ei ole että onko rokotteesta mitään hyötyä. Siitä hyötyy ainoastaan lääketeollisuus.

• Anonyymi

Elikkäs heti hakemaan rokote mikäli sitä ei vielä ole tehnyt. Ei YLIKUORMITETA hoitoalaa typeryyden ja itsekkyyden vuoksi. Ei kannata kuunnella sekopää rokotevastaisia🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkäs heti hakemaan rokote mikäli sitä ei vielä ole tehnyt. Ei YLIKUORMITETA hoitoalaa typeryyden ja itsekkyyden vuoksi. Ei kannata kuunnella sekopää rokotevastaisia🙂

Vai on mielestäsi typerää itsekkyyttä olla ottamatta huonosti testattua myrkkyä?Minun kehooni ei tuollaista todella epämääräistä mönjää piikitetä,on sentään itsemääräämisoikeus,-suojaan itseni.Siihen ei sinunlaisten mielipiteillä vaikuteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitoala on veronmaksajien rahoilla toimiva organisaatio . Ylikuormitus ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai on mielestäsi typerää itsekkyyttä olla ottamatta huonosti testattua myrkkyä?Minun kehooni ei tuollaista todella epämääräistä mönjää piikitetä,on sentään itsemääräämisoikeus,-suojaan itseni.Siihen ei sinunlaisten mielipiteillä vaikuteta.

Mene vaan ottamaan se rokotus, jos haluat että tämä piina joskus päättyyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilöt jotka eivät ota rokotetta ovat itsekkäitä sontiaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö on taksien kuljettajat rokotettu koronaa vastaan - siitä tässä ketjussa on kyse.
        Mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilöt jotka eivät ota rokotetta ovat itsekkäitä sontiaisia.

Sanoisin että he ovat katoavaa kansanperinnettä, ihmisiä jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan. Heitä ei ole vielä aivopesty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö on taksien kuljettajat rokotettu koronaa vastaan - siitä tässä ketjussa on kyse.
        Mitä?

Melko varmasti he ovat saaneet, Potevat ja odottavat rokotteen mahdollisia sivuoireita jotka ovat vähäisiä mutta mahdollisia. Tästä syystä taksi asema on tyhjillään kuljettajien epätietoisuudesta odottavatko he koronaa vai asiakasta.

• Anonyymi

entä taksi auto saanut sen rokon

• Anonyymi

Jos on epäilys tästä korona epidemiasta aiheutuvasta uhasta , lasten vanhemmilla on oikeus omalla aktiviteellaan kuljettaa lapsensa saamaan opetusta.

• Anonyymi

Yks pökkää toinen kuskaa ja kolmas maksaa sitä mieltä koulukyydeistä.

• Anonyymi

Onko kaikki baarityöntekijät rokotettu?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33