Mooseksen 6. ja 7. kirja.

Anonyymi

Miksi Mooseksen 6. ja 7. kirja päätettiin jättää pois raamatusta?

11

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä kohtaa on sensuurilautakunnalla ollut järki mukana. Olisi saanut jättää pois kaikki muutkin kirjat. Ei ainakaan mitään vahinkoa olisi päässyt käymään.

• Anonyymi

Maailmanlaajuista vahinkoa ja haittaa on päässyt syntymään juuri siksi, että Raamattu on ikinä edes julkaistu. Paavin pitää julistaa pannaan koko roska.

• Ne sisälsi liian HC kamaa.

• Anonyymi

Lisäksi Musta Raamattu on kirjoitettu joskus 1500-luvulla, tai ainakin sinne asti kirjojen olemassaoloa on pystytty jäljittämään. Toki jotkut epäilevät kirjoja itse antikvaristi Johann Scheiblenin tekeleiksi, eli siis 1800-luvulla kirjoitetuksi.

• Anonyymi

Voimat Ei yliluonnollisia tai -inhimillisiä voimia

• Anonyymi

kannattaa päästää pienet kalat takaisin , kasvavat isommiksi 🤣

• Anonyymi

Sellaista ei ollut Raamatun sisällöstä päätettäessä.

Raamatun viisi Mooseksenkirjaa saivat lopullisen muotonsa n. 200 eaa. ja loputkin Vanhasta testamentista 100 eaa. mennessä. Uusi testamenttikin 300-luvulla jaa. Ns. 6. ja 7. Mooseksen kirja julkaistiin 1849. Sen aineisto on keskiajan lopulta.

• Anonyymi

Eikös se ole ns. Musta Raamattu. Okkultismia.
      Älä lähde mukaan spiritismiIn......vaikea päästä eroon.

• Yllättävän moni tuttavistani on kokeillut näitä spiritistisiä lautapeli-istuntoja, joissa juomalasi liikkuu kirjainten
        (ja numeroiden?) päällä.

Kerrotaan jonkun kysyneet tällaisessa lautapeli-istunnossa: "Missä olet?"
        Vastaus oli tullut: "Komerossa".
        Olivat katsoneet komeroon. Siellä oli ollut puukko.

Michael Buschman on kirjoittanut aiheesta kirjan:
        'Kuka lasia liikuttaa'
        Kustantaja: Päivä

Ateistit, älkää uteliaisuuttanne lähtekö tälläisiin spiritualistisiin juttuihin mukaan !

• Anonyymi
        Eleasere kirjoitti:

Yllättävän moni tuttavistani on kokeillut näitä spiritistisiä lautapeli-istuntoja, joissa juomalasi liikkuu kirjainten
        (ja numeroiden?) päällä.

Kerrotaan jonkun kysyneet tällaisessa lautapeli-istunnossa: "Missä olet?"
        Vastaus oli tullut: "Komerossa".
        Olivat katsoneet komeroon. Siellä oli ollut puukko.

Michael Buschman on kirjoittanut aiheesta kirjan:
        'Kuka lasia liikuttaa'
        Kustantaja: Päivä

Ateistit, älkää uteliaisuuttanne lähtekö tälläisiin spiritualistisiin juttuihin mukaan !

Viikonvaihteessa liikuttelen jälleen lasia. Kun viimeksi kysyin, missä olet, baarikaapista kuului: "Täällä!" Siellähän se pullollinen Jeesuksen verta lymyili.

• Anonyymi

Kristityt muokkasivat vanhaa testamenttia mieleisekseen jonkin verran!
      😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe