Hänellä ei ole motivaatioo (enää, on lukion 2. ja 1. meni paremmin. pelkää kirjoitusten puolesta jo nyt) kun kokeet meni päin puuta. Muuten todella fiksu tyttö, joka tykkää käydä tuossa lukiossa. Kuitenkin kokeet menee huonosti, koska pelkää epäonnistuvansa. Kun kotona ennen koetta kyselen niin hän osaa ne todella hyvin! Kokeen jälkeen tuli perjantaina itkien kotiin (olen etänä ja hän tuli suoraan kokeen jälkeen kun sen jälkeen ei ollut tunteja) ja kertoi että koe oli vaikea ja meni huonosti. Kuvailee koetilannetta pelottavaksi ja ahdistavaksi. Aika ei kuulemma ole ongelma vaan se paniikin ja pakokauhun tunne kokeen aikana.
Onko teillä lapsia joilla samanlaista ongelmaa? Mikä neuvoksi? En tiedä miten lohduttaisin tai mitä voidaan tehdä. Olen hänestä todella ylpeä kun lukioo käy ja muuten, mutta huolestun että hän masentuisi!
Tyttäreni lukio sujuu huonosti!
Anonyymi
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645