Mistä pitäisi etsiä "uusiosinkun" seksiseuraa ? Eronneena naisena 50v vaikea etsiä mistään seuraa.
Aikuiselle naiselle
11
782
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, täällä 50 mies Hämeenlinnasta.. kirjoittele alaston.hml@gmail.com
- Anonyymi
Mistpäin suomea olet erkki
- Anonyymi
Kyllähän tuon ikäiselle naiselle pitäis löytyä ottajia helpostikin.
Itse M39 satakunnasta - Anonyymi
Ei tarvitse enään etsiä kun tapaat minut 😘
Tässä olisi sinulle ota yhteyttä kennethflood7@gmail.com niin voidaan sopia
- Anonyymi
Porvoon suunnalta löytyy 58v. mies.
- Anonyymi
Ole rohkea. Muista ettet ole 20vuotias. Nauti hetkestä. Etsi terve kumppani. Ei varmaan ensimmäisellä ja toisella kerralla mutta kyllä löytyy jos et jää kotiin istuu. Ole valmis tekee kompromisseja aseta rajasi. Avaa silmäsi ja etsi läheltä. Käy loma matkalla käytä kondomia. Käytä kondomia laita se itse miehen penikseen. Käytä kondomia pidä niitä aina mukana ei tiedä koska niitä tarvitset. Tykitä elämää. Varmaan löydät jos uskallat etsiä.
- Anonyymi
Vielä arvon marsu älä tee samoja virheitä kun entisessä suhteessa. Ja muista sinä olet kaunein. Haluttavin. Hymyile ole iloinen. Käy katsomassa musiikki keikkoja.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aidata.tk/H/eM3f 👈
- Anonyymi
Jokinaika sitten ihan vaikka tämä suomi24.fi sivuston treffipalsta oli toimiva alusta, siellä oli myös valinta, että etsit suhdetta, jossa on seksiä. Jos et halua muuta, niin jätä muut kohdat täyttämättä. Teet itsestäsi sinne asiallisen profiilin, missä kerrot reilusti mitä olet hakemassa ja pari hyvää kuvaa täydentämään profiiliasi. Sitten vaan seulomaan tarjokkaista. Onnea hakuun!
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890