Varsin aktiivinen päivä huomaan.
Uutta viirusta vähätellään, mutta niinhän aikanaankin.
Viiruksen löytäjä yhtä viisas kuin 2010, eli löytäjä ryhtyi myös asiantuntijaksi maailmanlaajuisesti toteamaan rajoitustoimista omiaan.
Aika näyttänee tuleeko viirustsunami vai ei, oman arveluni olen lausunut.
Minun ja perheeni rokotuksista sain lukea, jonka johdosta ilmoitan että rokotuksemme on ajan tasalla.
Mersustamme ollaan kiinnostuneita, joten voi sen valokuvan rekisterikilvestä myös julkaista omistajatietoineen, niin totuustarkkailija pääsee lähemmäksi meikäläistä kartoituksessaan.
Tänään on traktorin toimituspäivä Eedeniin, saas nähdä valokuvaako isukki itsensä ja traktorin kiireiltään kiukutella tällä palstalla.
Ai että miten synttärit?
En heittänyt keihästä enkä vetänyt leukoja, oli muuta aktiviteettia ulkona ja sisällä, sekä muutaman kerran nopeastikin kahvaa myöden.
Kiukkuista palstamatkailua.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999