Hallitus: velkarahat Espanjaan Italiaan, Afrikkaan Lähi-itään
Persut: velkarahat Suomeen, Suomeen, Suomeen, Suomeen
Vaihtoehtobudjettien vertailu
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tytti Tuppuraiselta katkeaa verisuoni päästä kun vertailee ja raivostuu.
- Anonyymi
Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.
T.Stalin- Anonyymi
Marin: suomalaisille ei sentin latia
- Anonyymi
Voihan noita budjetteja vertailla vaikka kuinka mutta todellisuudessa vain yhdellä mennään eli hallituksen budjetilla. Kahden pitkän vuoden päästä voidaan katsoa uudelleen kun meillä on uusi hallitus.
- Anonyymi
Kaikki julkistatietoa kun kaivaa
Hast kirjoitti liikaa tosiasioita ja twi ttertili kiinni
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16419360/suomen-jakovara-on-valtava Et taida paljoa aiheesta ymmärtää?
- Anonyymi
Perustelusi vakuuttivat.
- Anonyymi
35 tuhatta pakolaista Ruotsin kautta ja velkaa miljardeja Soini Orpo Sippi ja
muut.- Anonyymi
Vihervasemmisto: hyökkäyksiä lentokoneisiin estämään palautuksia
- Anonyymi
Syökää silakkaa. Sillalta litkoo tunnissa ämpärillisen. Mitä te rahalla tuhlaatte vaan turhuuksiin. Varpaita kun imeskelee niin maku on kun juustossa.
- Anonyymi
Kaikki tänne, täällä on ilmaista elellä...
- Anonyymi
Kohta kaikki äänestää Pressuja näin tässä tulee käymään. Vasurimedian viimeiset hetket ovat alkaneet ja uudet tuulet tulee puhaltamaan jotka ymmärää demokratian eikä hyväksy yksipuolista hapatusta mitä vihervasurit tarjoilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423