Onko huittisissa vielä kurssikeskus? En ole paikkakunnalta enkä tiedä millä nimellä kyseinen laitos nykyään kulkee. Aikoinaan olin huittisissa kurssikeskuksessa opissa ja viihdyin hyvin. Ainoana miinuksena oli että yöpymispaikkanani toimi eräs motelli joka oli hieman viileähkö. Viileys ei niinkään, mutta talven ollessa kyseessä lumen tuiskuaminen ovenraosta sisään hieman närkästytti. Epähuomiossa kun olin jättänyt lumilapion huoneiston ulkopuolelle. En muista tarkemmin, mutta kurssikeskukselle ei mielestäni ollut pitkä kävelymatka rautatieasemalta? Ajattelin nytkin tulla junalla ja kävelen sitten kurssipaikalle. Järvet eivät varmasti vielä ole jäässä siellä huittisissa? Voisin ottaa virvelinkin pykälään.
Ja jos paikkakuntalaisia on tulossa samalle kurssille, saanen heiltä sitten vastauksia jos lisää kysyttävää ilmenee? ..niin se kurssi on: Lietteenajon peruskurssi vasta alkajille.
Aikuiskoulutus huittisissa
Anonyymi
6
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ja,ex talonmies taas vauhdissa.
- Anonyymi
Onko nyt talvella lietteenlevityskurssia?
- Anonyymi
Ei, mutta Opi kirjoittamaan -kurssi järjestetään!
- Anonyymi
Asuitko inkkari kylässä ? Lähellä kurssikeskusta
- Anonyymi
Juu. Siinä talosa, misä pääty päin tiätä!
- Anonyymi
Kurssi keskuksia perustettiin veronmaksajien varoilla . Toive ole aikoinaan opettaa oppimaan teoreettisesti työtehtäviä joihin , edes opettajilla ei ollut valmiuksia. Kurssilaiset istumaan ja katsomaan kaavioita , tilastoja , tulevaisuuden skenarioista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667