Koulu tuhottiin , kauppaopisto ja nyt viimeisimpä terveyskeskus , jota remontoitiin sadoilla tuhansilla .
Miksi kaupungin ylläpitämät kiinteistöt homeessa
3
725
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen, kunnallinen rakennusvalvonta ilmoittaa jämerästi aina 10 vuoden välein, että nyt loppuu tuo homerakentaminen. Rakennusmääräyksiä kiristetään ja valvontaa tiukennetaan, ja homerakentaminen saadaan loppumaan.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/09/10/uudet-rakennusmaaraykset-ilmastotalkoista-hometalkoisiin
Aina uusien(kin) määräysten jälkeen nopeasti homehtuva rakentaminen sen kuin laajenee ja yltyy vaan.
Tää on niin tolkuttoman huonoa tämä homerakentamisen "torjuminen", valtavalal rakennusvalvonnan panostuksella. Onko se kuitenkin suunnitelmallista hommaa se, että homepesien rakennusmenetelmiä salaa siinä kuitenkin oikein viranomaisena suositaan.-- Anonyymi
Keikyäläinen peltiseppä säätää kaikki kiinteistöt jo vuosia ilmanvaiohdon suhteen
ja suu käy sekä laskut kulkee.Kiinteistönhuollon porukka ei ymmärrä itse mitään
kun valittujen pitää olla sopivia,ei päteviä.
- Anonyymi
Joskus aikanaan Suomen rakennusvalvonnan ohje oli että hometalo poltetaan eikä siihen saa uutta rakentaa.
Nykyään niissä ASUTAAN....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820