Istuin saunan jälkeen nojatuolissa kaljatuoppi kourassa. Radiosta (junttikanavalta!) kuului ties miten vanha Pelle Miljoonan levytys, jonka vasta nyt kuulin eka kertaa. Oma sanoitus Hair-musikaalin hittiin ”Let the sunshine in”. Lanka palaa... Radio oli niin hiljaisella volyymilla, että ensin kuulin sen väärin: ”lanta palaa” 😆. Väänsin äänen vähän isommalle ja totesin: tämähän on ihan h-vetin hyvä, miksei tätä ole ennen soitettu radiossa?
Siitä lähti assosiaatiot laukkaamaan. Miten joskus kymmeniä vuosia sitten lanta ” paloi” ja höyrysi navetan takana. Miten sitten vähän myöhemmin pyssyvaltiolla sain jonkinlaisen terroristin peruskoulutuksen. Miten tavallinen musta tulilanka palaa 1 cm/s ja keltainen eli R-tulilanka 4km/s, jos oikein muistan (?)
Joka tapauksessa rajattomaan kulutuksen kasvuun uskova ideologia näyttää taas lähtevän laukalle, kun korona vähänkin hellittää, mutta se taas on oma juttunsa.
Lanka palaa
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706