Tietääkö kukaan minkä ikäinen on Irlannissa täysi-ikäinen? Suunnitteilla olisi matka sinnepäin, mutta haluaisin tietää mikä on ikäraja baareihin yms.
Täysi-ikäisyys..
4
1012
Vastaukset
- Minni
No nythän on niin, että Irkuissa pubiin pääsee jokainen vauvasta vaariin. Anniskelu taas on se eri asia ja tiettävästi tarkoitit juuri sitä. Tämä on nyt vain "muistaakseni"-tieto, mutta se oli kai samat ikärajat kuin meilläkin. Tosin...kuka niitä niin tarkkaan siellä edes kyselee jos muuten vain käyttäytyy fiksusti.
- Raakku
Juu, sitä tarkoitin. Kiitos vastauksesta. :)
- ne kyselee
Raakku kirjoitti:
Juu, sitä tarkoitin. Kiitos vastauksesta. :)
Kyllä mä ainakin kohtasin monessa paikkaa ovimiehiä, jotka paperit halusivat nähdä...enkä nyt mielestäni aivan lapsenkasvoinen ole ja ikää on 24...
- Vulkan
Nyt en ole ihan varma Irlannista, mutta ainakin Englannissa saa juoda pubissa jo 16 vuoden ikäisenä. Jos haluaa ostaa olutta kaupasta, eli "off-licence", ikäraja on 18.
En ole nähnyt yhtään ovimikkoa sen enempää irlantilaisissa kuin englantilaisissakaan pubeissa, mutta diskot ovat eri asia. Niissä kyllä kyylätään paperit aikasta tarkkaan.
Nuoriso viihtyy viikonloppuisin enemmän diskoissa kuin pubeissa, koska ne saavat olla auki pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595