Tietääkö kukaan minkä ikäinen on Irlannissa täysi-ikäinen? Suunnitteilla olisi matka sinnepäin, mutta haluaisin tietää mikä on ikäraja baareihin yms.
Täysi-ikäisyys..
4
962
Vastaukset
- Minni
No nythän on niin, että Irkuissa pubiin pääsee jokainen vauvasta vaariin. Anniskelu taas on se eri asia ja tiettävästi tarkoitit juuri sitä. Tämä on nyt vain "muistaakseni"-tieto, mutta se oli kai samat ikärajat kuin meilläkin. Tosin...kuka niitä niin tarkkaan siellä edes kyselee jos muuten vain käyttäytyy fiksusti.
- Raakku
Juu, sitä tarkoitin. Kiitos vastauksesta. :)
- ne kyselee
Raakku kirjoitti:
Juu, sitä tarkoitin. Kiitos vastauksesta. :)
Kyllä mä ainakin kohtasin monessa paikkaa ovimiehiä, jotka paperit halusivat nähdä...enkä nyt mielestäni aivan lapsenkasvoinen ole ja ikää on 24...
- Vulkan
Nyt en ole ihan varma Irlannista, mutta ainakin Englannissa saa juoda pubissa jo 16 vuoden ikäisenä. Jos haluaa ostaa olutta kaupasta, eli "off-licence", ikäraja on 18.
En ole nähnyt yhtään ovimikkoa sen enempää irlantilaisissa kuin englantilaisissakaan pubeissa, mutta diskot ovat eri asia. Niissä kyllä kyylätään paperit aikasta tarkkaan.
Nuoriso viihtyy viikonloppuisin enemmän diskoissa kuin pubeissa, koska ne saavat olla auki pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748