Kiuruveden tubettajat

Anonyymi

Ketä muita tubettajia Kiuruvedellä on metsolan toppin, laitakankaan konepojan ja pottukoiran lisäksi?

21

2192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loppuispa muuten Niilo22 vittuilu siitä että on vähä yksinkertainen ku muuttas kirjat kiuruveelle. Olis ihan huippuälykkö sen jälkeen. Ei sen juttuja edelleenkään kukaan tajuais mutta syy olis toinen.

• Anonyymi

Tuossapa on muuten ideaa. Kiuruveden kaupunginvaltuusto voisi tehdä aloitteen, jossa ehdotettaisiin Niilolle maksettavan korvauksia tänne muutosta ja täällä asumisesta. Unohtakaa ne vauvantekorahat, uusi avustuskohde on löytynyt! Niilo toisi Kiuruvedelle myönteistä some-näkyvyyttä, joka nostaisi kaupungin koko Suomen tietoisuuteen ja silleen! Täällähän alkaisi vallan ramppaamaan Niilo-turisteja! Voi sitä rahan määrää, minkä ne turistit toisivatkaan tälle kylälle. Voin jo kuulla kolikoiden kilisevän kaupungin rahakirstuun!

• Anonyymi

Ei sen tarvihe tänne muuttaa. Kaikki vaan selaamaan Suoli24:sta niin Niilo22:n älykkyys huomataan heti.

• Anonyymi

Vähän olen odottanut milloin muut kiuruveden yrittäjät alkaisivat tehdä sisältöä youtubeen metsolan vanavedessä. Peltolahan on toki jo syynä metsolan nimeämiselle mutta miten olisikaan viihdyttävää katsottavaa kun vaikka rapakkojoen kauppa tai viljo tavaratalo alkaisi tehdä sisältöä. Kaikki yrittäjät ovat nii rentoja ja letkeitä savolaisia että siinä lähes kielekkeen kannat lipsuvat.

• Anonyymi

iloisen palvelun luuripajalta tulis varmasti kans hyviä viedoita!

• Anonyymi

Luuri pajassa se on hymy herkässä😅

• Anonyymi

Savon mies ja donbasin mies tubettavat tiistai iltaisin verkkostudio live lähetyksessä. Viime lähetyksessä pitivät hiljaisen hetken muka menehtyneelle feikki henkilölle mitä ei oikeasti ole olemassakaan ja julistat sodan rokottajia vastaan.

• Anonyymi

Vai että oikein sodan. 🤣 t. Rokottaja

• Anonyymi

Onko Matti1 kiuruveeltä? Puhuu ainaki outoa muretta ja vaikuttaa luonteeltaan kiuruvetelältä.

• Minä. Tinke8

• Anonyymi

Vieläkö pottukoiran äiti tubettaa?

• Anonyymi

Vieläkö pottukoiran äiti tubettaa?

Ei ikinä ole.
        Pitää ovet lukossa ettei Jouko tyhjennä taloa.

• Anonyymi

On teillä jumalauta jutut! Aikuisilla ihmisillä. Oletettavasti aikuisilla.
      Vissiin on nauriit saatu seipäiltä ja ämmät uunilla, kun aikaa on näykkiä sivullisia.

• Anonyymi

Sujuuhan se elämä niinkin, kun tukiaiset rullaa ja päivärahat pyörii, ja sossusta saa tarpeen tullen lisää.

• Anonyymi

Runnin tubettaja pottukoira nähty kylillä. Nenäsuolaa myynnissä nyt. Lapsilla hauskaa , kun isi tuli käymään.

• Anonyymi

lopettakaa kateelliset tuo haukkuminen ja ajelkaa vaan itse niillä mersun lintoillanne!

• Anonyymi

Onhan tämä Peruspete. Näin sitä Tokmannilla, hokasin että taisi tunnistaa minut, ala-asteella oltiin samoja aikoja 😄

Ei kait siinä, jatka Peruspete samalla linjalla, olen paljolti samaa mieltä asioita 👍

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe