Peruskoulussa olin aina 9-10 oppilas lähes jokaisessa lukuaineessa, tein kaikki tarvittavat tehtävät, en joutunut tekemään ylimääräistä työtä kokeisiin lukemisen kanssa ja sain silti hyviä tuloksia. En koskaan lintsannut.
Nyt lukion kolmantena vuonna olen jäänyt lintsaamisen kierteeseen, en saa tehtäviä tehtyä ja kouluun meneminen (etenkin aamutunneille) tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Minusta tuntuu että kaikilla kavereillani (myös niillä jotka peruskoulussa saivat huonompia tuloksia kuin minä) menee paljon paremmin eivätkä he vaikuta edes uupuneilta.
Arvosanani ovat pitkää matematiikkaa lukuun ottamatta pääasiassa seiskaa ja kasia, mutten ihmettelisi jos ne tällä tahdilla putoaisivat nopeasti. En tiedä miten selviän kirjoituksista kunnialla (käyn siis neljään vuoteen)
Onko kellään samaa ongelmaa ja mitä hittoa minun pitäisi tehdä?
Lintsaaminen lukiosta
Anonyymi
0
325
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635