Mitenkähän pitkä kyseinen väli on junalla? Mistä (netissä) tarkempaa tietoa näiden junien lähtöajoista yms.?
Kuala Lumpur --> Surat Thani
3
344
Vastaukset
- en..
junabongari oo niin en kyllä tota matkaa jaksais junassa istua. Ja varsinkin kun joutuu ylittämään Thaimaan ja Malesian epävakaan rajan. Air asialla lentämällä taitaa lippu maksaa 30€!.
- lentäjä
Mistä muka löysit noin halvalla lentolipun? Mitä itse olen katsonut niin kyllä saa pulittaa paljon enemmän tuosta lipusta.
- kivirta
Tässä jotain infoa. Pitkältä matkalta kuulostaa, mutta varmasti mielenkiintoinen!
Juna numero 8 lähtee KL:sta 20.10 ja saapuu Surat Thaniin seuraavana päivänä 20.15.
An express train departs Singapore every morning and arrives in Kuala Lumpur by nightfall. Visitors may overnight in the Malaysian capital or continue north by night train to Butterworth, the terminus for Penang.
The International Express departs Butterworth the following day at 1340 and terminates at the Thai border a few hours later. A Thai train meets this train and takes passengers north to Hat Yai (1640 arrival) and Bangkok (0835 arrival the next day).
The express train connection, however, rarely works. Express trains coming from Malaysia are often late, and Thai trains won't wait for the late trains. The upshot is confusion. To minimize problems, check schedules in Singapore and Kuala Lumpur and take your chances with a train departure from Butterworth, not Kuala Lumpur.
The express train is limited to first and second classes and is somewhat expensive because of supplemental charges for a/c, superior classes, and sleeping berths. Singapore to Bangkok costs US$100 in first-class coach with sleeper and takes 41 hours, including a 10-hour layover in Kuala Lumpur. The second-class fare is US$50 with sleeper and express surcharges.
While the 1,943-km journey from Singapore to Bangkok has romantic appeal--and is far cheaper than the Eastern & Oriental Express--it's a long and exhausting journey best experienced in shorter segments.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319