Metsäpalstat osaajien käsiin, vaikka vähän halvemmalla

Anonyymi

Kansantaloudellisesti olisi viisainta jos metsät olisivat osaajien käsissä. Perikunnat ja vanhukset ovat huonoja omistajia koska metsiä ei yleensä hoideta. Metsät kannattaa myydä, vaikka pikkuisen alihintaan, metsäalan ammattilaisille. Ikaalisissa parhaiten hoidetut kiinteistöt ovat Äijöllä. Myykää hänelle jos haluatte vanhojen perintömetsienne vielä kukoistavan.

23

90

Vastaukset

• Anonyymi

Taatusti pidän perintömetsäni niin luomuna eikä sieltä viedä kuin marjat ja sienet,,,olen toisella töissä miksi hakattaisin tai myisin.... metsää

• Anonyymi

olkoot ne muutamat vielä jäljelläkivikoiksi mullaamatta jotta saamme marjoja ja sieniä syksyisin tosin korvasieni sikiää mylätyssä kivikossa ,niitäkeväällä

• Anonyymi

jos metsätyöläisen luulee varastavan maat vaikka sitten porukassa ei enää kukaan asu metsätaloa

• Anonyymi

siinä syyt, huonossa työssä

• Anonyymi

mutta sinähän se kunkkuna talouslukuja innostuneesti lasken ja vertailet. savu vaan tupruttaa korvistas ulos kun on niin uljasta menoo

• Anonyymi

kai se suvun kukoistaminen kiinnostaa enemmän vaikka metsä olis sata vuotta kaskinavettana. sillä ei ole väliä laisinkaan.

• Anonyymi

kierrätkö kauppoja kiertelemässä myös että myyppä mulle alihintaa äläkä jatka lapsilles

• Anonyymi

Eikö se raamatussakin ole kehoitus palauttaa maat omistajilleen 50 vuoden välein myynneistä huolimatta etteivät joudu joittenkin roisto hampuusejen houkuttelijoiden hoteisiin.

• Anonyymi

Ja tällöin ne muuten palautuu sukuun ilmatteeksi ilman että he siitä latiakaan maksaa

• Anonyymi

Jos metsätyöläisellä dollarit vilkkuu silmissä jo vähän liikaa kannattaa varmaan vaihtaa alaa ja osata jossain muualla kuin ihmisten metsätöissä

• Anonyymi

Heh! miten ruikuttava sijoittaja. Myy halvemmalla jo on kaiken huippu. Hinnat on rajussa nousussa kenekään ei kannata myydä nyt mitään halvalla. Eilen metsäni myytävänä 250000tuhannella - tänään nostin alimman hinnan 400000tuhanteen ja tarjouskilpailulla nousee vielä hinta tuosta. Perikunnat ja vanhukset tarkkana, että teitä ei kuseteta.

• Anonyymi

Ei metsäänsä pidä myydä lainkaan vaan pitää se suvullaan. Voisi myös tehdä laittomaksi maan myynnin yhtenä vaihtoehtona. Puuta saa myydä. Tämä esim hyvä.

• Anonyymi

Liekö niitä huonohampaisia ketkä kuolevat poiskin sitten.

• Anonyymi

Lampaat ovat pieniruokaisia. Varsinkin kesällä niiden hoitaminen on helppoa.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60