Mitäs mieltä tästä rääk.. Siis jonkun kaltaisesta musiikista.. Itse en pidä ollenkaa mut ajattelin et löytyykö maailmasta yhtään ihmistä joka oikeesti pitää the Berzerkeristä..
The Berzrker
7
603
Vastaukset
Kyllä meikäläinen tietää montakin ihmistä jotka pitävät kyseisestä bändistä itseni mukaanlukien.
Ehdottomasti yksi parhaimpia bändejä mitä olen kuullut. Musiikissa on paljon munaa ja asennetta mutta tämähän on vain minun mielipide enkä rupea ketään haukkumaan jos ei pidä The Berzerker:in tuotannosta.
No 1 Wins- ArchHereticAngelo
The Berzerkerin musa on kyllä aikamoinen outolintu. Itselleni se uppoaa täysillä, mutta vaati aikamoista totuttelua. Tietenkin niilläkin on huonoja kappaleita, mutta aivan nerokas Corporal Jigsore Quandry - sovitus voitti meikäläisen puolelleen. Nams mitä menoa.
- AnalBlaster
Kyllähän tuo Berzerkkerin tykitys kelpaa aina silloin tällöin kun haluaa kuunnella annoksen Grindaavaa ToSiMäTtÖä. :) Niin ja Carcass coverointi Corporal Jigsore Quandarystä tuolla Dissimulatella on harvinaisen kova veto. Ei tollasta aina jaksa kuunnella, mutta sitten kun Thrash ja Death kyllästyttää niin kyllä se Grindi maistuukin makealta.
- LTS
Katsokaa se 4tunnin dvd niin johan alkaa bändi aueta. ite hommasin ja se vain kasvatti kannatustani tälle bändille jossa on muuten maailman nopein rumpali nykyään.
- eyeless666
Itse en juuri tykkää bändistä vaikka en ole kuullut kuin muutaman kappaleen......
- ¤Nameless¤
Kyllähän sitä tulee välillä kuuneltuu...
Kyllä jos oikein kovan "räminä" pläjäyksen haluu, niin Berzerker on se oikea, mutta minä en ainakaan kovinkaan montaa biisii jaksa kuunella putkeen, varmaankin pitkälti sen takia kun biisit ovat melkolailla samanlaisia kaikki. - Paasari
onko vähäse tyhymä kysymys?
"löytyykö maailmasta yhtään ihmistä joka oikeesti pitää the Berzerkeristä.."
No eiköhä nuita löydy :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246