EI SKYPESSÄ TARVITA LUOTTOKORTTIA

soilike

Jos sulla on skype , mikrofoni ja laajakaista ja mulla samoin ,voidaan puhua vaikka päivät pitkät ilmaiseksi.
Luottokorttia tarvitaan vain, jos haluat ostaa puheaikaa soittaaksesi lankapuhelimiin.

12

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo

Minulla on Skype ladattuna mutta puhuttua ei saa kun maksessani löin kerran erään numerosarjan väärin.

Mistään ei saa apua!

• tapani

Niille, joilla on asennettuna oikein Skype, pitäisi voida puhua ilmaiseksi.

Jos haluaa soittaa matka- tai kiinteisiin puhelimiin, on ostettava etukäteen puheaikaa, ja tilattaessa sitä on oltava tarkkana tunnuslukujen käytössä. Niinhän on aina oltava, kun hoitaa raha-asioita tietokoneitse.

Ulkomaille soittaminen on halvempaa kuin puhelinverkossa siksi, että puhelu menee ulkomaan verkkoon Internetin välityksellä ja siirtyy siellä ikään kuin maan sisäiseksi puheluksi.

Tärkeää on, että kuulokkeet on oikein asennettu. Se taas ei ole vaikeata. Kuulokkeille tulee yksi pistoke, mikrofonille toinen.

Oliko niin, ettei Internetin sisäinenkään puhelu onnistu?

• Lokari69

Pistä se uusiksi samalla nikillä ja samalla salasanalla , ja nyt sitten se oikea visanumero siihen niin saat puhelimeenkin yhteyttä.
        Kirjoitin jo kerran saman neuvon , mutta oli poistettu. Miksi?
        Terv: Lokari69.

• stvanger

Tosi mahtava puhelin tää skype on ollut jo 3 vuotta en kummempaa kaipaa puhelinta

• Onko ilmaista myös ulkomaille PC:hen? Itse annoin vahingossa väärän Verication-koodin ja nyt en saa tallennettua rahaa.

• soilike
        Ruuneperi kirjoitti:

Onko ilmaista myös ulkomaille PC:hen? Itse annoin vahingossa väärän Verication-koodin ja nyt en saa tallennettua rahaa.

Eräs ystäväni kertoi, että hän juttelee pojantyttärelle oikein kuvan kanssa Argentiinaan asti. Heillä molemmilla on internet-yhteys ja kamera-mikki.
        Itse en ole kokeillut, koska ei ole vielä Skype-ystäviä ulkomailla.
        Tosin yhteyspyyntöjä on tullut jopa Intiasta ja Ranskasta , mutta kielitaidottomana olen estänyt ne. Vaikka olivatkin tosi komeita poikia, eräs jopa ilman rihmankiertämää.

• soilike kirjoitti:

Eräs ystäväni kertoi, että hän juttelee pojantyttärelle oikein kuvan kanssa Argentiinaan asti. Heillä molemmilla on internet-yhteys ja kamera-mikki.
        Itse en ole kokeillut, koska ei ole vielä Skype-ystäviä ulkomailla.
        Tosin yhteyspyyntöjä on tullut jopa Intiasta ja Ranskasta , mutta kielitaidottomana olen estänyt ne. Vaikka olivatkin tosi komeita poikia, eräs jopa ilman rihmankiertämää.

se ei ole Skype, millä ystäväsi juttelee. Skypellä nimittäin ei kuvat kulje, väittävät.
        Skypeen voi kyllä panna yhden pienen kuvan, mutta tiettävästi ei liikkuvaa kuvaa. Pitäisikin oikeastaan kokeilla, mutta nettikamera puuttuu vielä...

• soilike
        sitroen kirjoitti:

se ei ole Skype, millä ystäväsi juttelee. Skypellä nimittäin ei kuvat kulje, väittävät.
        Skypeen voi kyllä panna yhden pienen kuvan, mutta tiettävästi ei liikkuvaa kuvaa. Pitäisikin oikeastaan kokeilla, mutta nettikamera puuttuu vielä...

Hän tosiaan korjasi, että ilman kuvaa.Ilmeisesti kuitenkin keskusteluyhteys.

• tapani
        soilike kirjoitti:

Hän tosiaan korjasi, että ilman kuvaa.Ilmeisesti kuitenkin keskusteluyhteys.

Kuvittelisin että yksittäisen kuvan voi lähettää puhelun aikana tavallisella sähköpostilla liitetiedostona pienellä viiveellä siksi, että kuva pitää ensin ladata CD-kamerasta tietokoneeseen.
        Onko kokemuksia?
        Vaatii tietokoneelta muistia tarpeeksi.
        Itse Skypeenhän mahdollisuutta ei sisälly.

• stvanger
        tapani kirjoitti:

Kuvittelisin että yksittäisen kuvan voi lähettää puhelun aikana tavallisella sähköpostilla liitetiedostona pienellä viiveellä siksi, että kuva pitää ensin ladata CD-kamerasta tietokoneeseen.
        Onko kokemuksia?
        Vaatii tietokoneelta muistia tarpeeksi.
        Itse Skypeenhän mahdollisuutta ei sisälly.

Kyllä se menee juuri kuin snoit sehän on kameralta nelppo ladata ja ei se niin suurta muistia tarvi

• Klara*

Mikä ero on Skypellä ja Messengerillä?
        Voin puhua tietokoneen kautta Messessä ja nähdä juttukumppanin, jos hänellä on kamera.
        Minulla on vain pieni pöytämikrofoni eikä kuulokkeita lainkaan, silti puheyhteys toimii moitteettomasti, myös ulkomaille.

Kertokaa joku niiden ero.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe