Eli mun paras kaveri, jonka oon tuntenut mun koko elämän on alkanut kiinnostaa mua. Illalla saatan ettiä siitä mun kännykästä jotain kuvia ja haaveilla niitä katsellessa. Tää mun kaveri on tyttö ja mäkin oon tyttö. Ongelma on se, että hän on tietämäni mukaan täysin hetero! Mä olen bi ja hän tietää sen. Tietää myös sen, että olen häneen ennenkin ollut ihastunut. Ehkä hänkin silloin vähän oli, haaveiltiin yhteen muuttamisesta ja katto mua välillä kiinnostuneella katseella. Siitä on kuitenkin jo monta vuotta. Nyt tämä ihastus tuli uudelleen kesällä, kun saunottiin ja uitiin alasti yhdessä. Välissä ehti muutaman kuukauden ajan olla mahdoton ihastus, mutta siitä en enää välitä. Nyt vain haaveilen tästä kaveristani. Kertokaa siis miten iskeä hetero tyttö, jonka paras kaveri olen ja ollessani itse tyttö!
Ihastunut parhaaseen kaveriin?
Anonyymi
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän ei yksinkertaisesti ole sinusta siinä mielessä kiinnostunut, niin et mitenkään. Jos ootte kerran hyviä kavereita ja luotat häneen niin voit varmaan kertoa hänelle tunteistas jos se auttas. Oon poika, ja itekkin olin ihastunu mun parhaaseen kaveriin kuka oli myös poika. Mut se ei kestäny hirveen pitkään
- Anonyymi
Ketään ei varmaankaan kiinnosta, mutta tein sen! Kerroin hänelle, että olen ihastunut. Istuimme vuoden vaihtuessa kalliolla ja tunnustin. Me suutelimme ja hän sanoi, että tiesi sen. Olemme nyt kai yhdessä <3
- Anonyymi
Awwww! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738