Don’t know much about biology
Don’t know much about the science books
Don’t know much about the french I took
But I do know that I love you
And If you loved me too
What a wonderful, wonderful world this would be
Don’t know much about geography
Don’t know much about trigonometry
Don’t know much about algebra
I don’t know what a slide rule is for
But I do know that one and one is two
And If this one could be with you
What a wonderful, wonderful world this would be
https://youtu.be/R4GLAKEjU4w
Tyhjentävä tunne kun tajuaa miten vähän tietääkään oikeasti mistään mitään. 🤪😅
Tän kappaleen sanat vain osui ja upposi, näissä on sitä syvyyttä kaiken tusinapaskan seassa.
Dont know much about history
11
<50
Vastaukset
>>>Tyhjentävä tunne kun tajuaa miten vähän tietääkään oikeasti mistään mitään.<<<
Myönnät tietämättömyytesi; silti väität kaikesta kaikkea.
Väitteesi ovat tällöin ilmeisesti perusteettomia.- Anonyymi
Niin teet sinäkin kekek.
Anonyymi kirjoitti:
Niin teet sinäkin kekek.
En väitä kaikesta kaikkea, enkä koskaan vakavasti väitä mitään perusteitta.
- Anonyymi
Itse kävin aikanaan peruskoulun ja Lukion enkä voi enää tuollaista väittää.
Mutta tuon tekijä onkin ulkomailla jossa koulutus ei ole sama kuin Suomessa; tosin, ei se ole enää kuulemma Suomessakaan sama kuin se minkä minä kävin läpi. - Anonyymi
Aika lällyä paskaa tuo ”kappale” on.
Keksi itse parempi! Etkö huomaa kappaleen sanomaa? Yksinkertainen, mutta siihen on sisällytetty kaikki oleellinen.
Kukaan ei voi olla kaikessa -tai edes osassa asioista niin perillä, että tietäisi kaikesta kaiken. Edes tekoäly ei tiedä kaikesta kaikkea. Siinäpä on sitä pohtimista kerrakseen. Eli mitä enemmän tietää, sitä vähemmän ymmärtää tietävänsä.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Keksi itse parempi! Etkö huomaa kappaleen sanomaa? Yksinkertainen, mutta siihen on sisällytetty kaikki oleellinen.
Kukaan ei voi olla kaikessa -tai edes osassa asioista niin perillä, että tietäisi kaikesta kaiken. Edes tekoäly ei tiedä kaikesta kaikkea. Siinäpä on sitä pohtimista kerrakseen. Eli mitä enemmän tietää, sitä vähemmän ymmärtää tietävänsä.Kukaan ei varmaankaan tiedä kaikkea kaikesta.
Mutta suurin osa ihmisistä tietää että asutaan pallolla, ja kumpaakaan et pysty muuksi muuttamaan. Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei varmaankaan tiedä kaikkea kaikesta.
Mutta suurin osa ihmisistä tietää että asutaan pallolla, ja kumpaakaan et pysty muuksi muuttamaan.Hähähhäää, pallopää ilmoittautui. :)
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Hähähhäää, pallopää ilmoittautui. :)
Ja et pysty siihen mitenkään vaikuttamaan.
Vituttaako?
- Anonyymi
Sivistä itseäsi edes hieman tällä tiedolla. Auttaa ymmärtämään paremmin, miksi olemme nykytilanteessa.
https://t.me/KayleighKennedy17/70
Oliko yllätys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134