kaikki muut paikat joutus laittaan ovess säppiin.
tarttis olla tasapualinen ja oikeuretunnossas kohtuuton.
kuvvarten kauppa saa olla auki?
6
718
Vastaukset
- Anonyymi
viirus on fiksu.
se osaa lukee kelloo ja mennä kuppilaan viideks,ja punttisaliin,kaikkiin mis ihmis kokoontus.
Muttei koomarkettiin eikä äsmarkettiin.
Viisas on.- Anonyymi
Juu ja virus ei onnarin kaffelisa levii pöydät täysi porukkaa äijät istuu melkein käsikädessä väkeä Silloi yli rajotuste mut viisas virus ei leviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja virus ei onnarin kaffelisa levii pöydät täysi porukkaa äijät istuu melkein käsikädessä väkeä Silloi yli rajotuste mut viisas virus ei leviä.
jos pakkaa mun likelle mää setelinipulla leyhyttelen et mees poies siitä...vai naapurin niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos pakkaa mun likelle mää setelinipulla leyhyttelen et mees poies siitä...vai naapurin niskaan.
Äläpä huolehdi turhaan koomarketissa ei virukset viihdy.
- Anonyymi
Jos sielltä saa kyseisen taudin niin kortti lukijaan ja luspisteet lakkariin. Punaposkinen pikkupeppuinen kauppias antaa mielellään
- Anonyymi
Ei se ol kaupias vaa kauppias eukko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670