kumpi voittaa suomi vai tanska ja millä maali luvuilla?
Suomi-tanska kaksintaistelu
13
443
Vastaukset
- vie
1-0
- nazzi
6-0 jos Bäckström maalissa, 6-1 jos Norrena.
- ryysytar
Tanska 2-1
Suomi ei ole koskaan onnistunut avauspelissään ja Tanskalla on hyvä harjoitusottelusarja alla, viimeisenä voitto Latviasta. Tanskahan voitti Latvian selvemmin kuin Suomi.
Lisäksi Suomella on selkeä maalivahtiongelma, joukkueesta puuttuu MM-tasoinen maalivahti.- blackmagictiger
KOSKA TANSKA ON YHTÄ KOVA KUIN DDR AIKOINAAN JÄÄKIEKOSSA
- Karo
Kyllä se Suomi voittaa 3-2 veikkaisin
- vappua
Suomi voittaa 7-1
- mulkkuaivo
3-1 suomelle
- 5-1 Suomelle
Kovasti ainakin Jalosta syletti siellä aitiossa :D
- Vile P.
Suomi!
- gerherh
5-1 :D
- tuitititi
aika hikistä noin huonoa taskaa vastaan. Taas siihen eka maaliin tarvittiin ylivoima.
- Tyyrymarkki
Suomella ei ole maalivahti ongelmaa mutta ne syöttelevevät niin paljon että menee paikat ohi mutta kyllä tiedän että suomi voittaa tanskan 7-0
- Tyyrymarkki
Tämän jälkeen on suomi viro peli siitä tulee tiukka koska viro haluaa finaaliin mutta suomi ei saa antaa paikkoja virolle muuten suomi häviää koska he antavat paikkoja mutta jos eivät anna niin suomi voittaa varmasti. Luulen että 5-3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645