Hei haluaisin ostaa tämän uuden Rauma villa pitse neuleen. Missä näitä on myytävänä?
Rauma-villa neule
7
3812
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä kuule myyrä, ko pittää itte teherä. Hajet kirjastosta vaikka ohojevihkosen ja alat väkerellä nääs juu
- Anonyymi
Tällä sivulla on linkki oikealla ylhäällä neuleen ohjeeseen:
https://www.rauma.fi/joulu/muuta-jouluista/raumaneule/
Kyllä nämä neuleet ihan myyntiin pitäisi saada. Veikkaan, että myyntiin niitä tuleekin ennen pitkää, jos Rauma tosissaan joulukaupungiksi haluaa. Koska tälläistä ei ole muilla.
Ja YLEn juontajatkin puseroa jo käyttivät jossain joulunajan ohjelmassa. - Anonyymi
Kirppiksellä. Puoleen hintaan, jos viet samantien pois.
- Anonyymi
Mikä Kirppis? Haen het huomenna .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Kirppis? Haen het huomenna .
Tällä vauhdilla kuolet vanhuuteen ennen kuin saat.
- Anonyymi
Nyt olisi mahdollisuus pyytää, että joku ukrainalaisista tekisi sellaisen Rauma -neulen, koska heillä on aikaa ja osaamista. Onko tarvetta?
- Anonyymi
Olen kutonut 13 Rauma puseroa koko suvulle.Aikaa meni 8kuukautta.Kiitos Raumalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804