Kyllä kyllä......hänellä ollut viimeeksi toukokuussa ....ei todellakaaan ole saanut mitään uutta koronaa vaan normilentsun...korona todennäköisesti näyttää positiivisen tuloksen pitkälle yli puolen vuoden...joten taas niin turha uutinen ettei mitään rajaa..itsekin käyn jossain kohtaa ottamassa vasta aine testin mutten missään tapauksessa piikkiä tule ottamaan.se on varma .minulla on korona ns.todettu kyllä ja passi siitä. mutta lähes oireettomana olen sen sairastanut jos siitä voidaan edes puhua sairastumisena..
Hmm ...BEA .T....sai taas koronan ...
Anonyymi
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut hakea apua lukihäiriöösi? Tai edes mihinkään?
- Anonyymi
Koronaan sairastuu henkisesti välinpitämätön . Tautia ei ole pakko saada sillä siihen voi omilla toimillaan vaikuttaa .
- Anonyymi
Näinhän se on...ihmetellä vain täytyy että influn nimi on tätä nykyä korona...ja koronalla ajetaan ihmiset ja talous ahdinkoon maksoi mitä maksoi...noh...lobbarit...marionetit...ja rokotefirmat rikastuu...onhan sekin jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657