kun 10 rokotetta aletaan jakaa moniko rokottamaton on hengissä

Anonyymi

Itse ajattelin olla silloin vielä hengissä , siihen varmasti montaa vuotta mene ?

14

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä. Kolme piikkiä olen saanut. Piikittäjä sanoi, että " elä tule neljättä piikkiä vonkumaan ennen piäsijjäestä".
      Hän oli tullut ehkä lentävällä kalakukolla piikittäjien täydennysvahvuudeksi 'oekeitten immeisten muasta'.

Miksi jo kolme saatua piikkiä; olen muka riskiryhmää. Syyskuussa 99 v tuli täyteen.

• Anonyymi

olisit ollut ensimmäinen suomalainen piikittämätön yli 100 ja yhä hengissä 🙂

• Anonyymi

Kyllä silloin puhutaan minimissään kymmenistä tuhansista kuolleista ja sadoista tuhansista piikeistä vammautuneista.hurjaa on meno

• Anonyymi

En ymmärrä miksi tämä olisi huono uutinen sinulle?

• Anonyymi

Yksikään rokotettu ei ole hengissä ja lapsia ette tule saamaan.Norjassa tuhansia naisia alle 30v joilla mennyt menkat sekaisin ja miten vaikuttaa lasten tekoon se että rejähtävä kuukautinen joka kerta eli vuotaa melkein kuiviin.400 tehohoidossa liiallisen kuukautisten takia ja juuri seuraavien kuukautisten aikaan rokotuksen jälkeen.Miten käy siittiöiden eli onko kohta näin että vain rokottamattomat voi lisääntyä?

• Anonyymi

Siittiöihin tulee sellaisia piikkejä ja penskoista tulee sitten sellaisia piikkisimpun ja pallokalan risteymän näköisiä.
        Kehittyy uusi ihmisrotu joka on vielä tyhmempi kuin vanhempansa, niista tulee sitten isona paikallisen paska-auto kuskin apureita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Piikki on auki kerrankin, niin sillon niitä otetaan kerran ilmasiksi saa.

T: Piikkisika

• Anonyymi

En ymmärrä rokottamattomien kiukkua, eikö se pitäs olla hieno asia että me rokotetut kuolemme emmekä lisäänny?

- Kylmät kädet

• Anonyymi

Tätä on kysytty ennenkin mutta kukaan ei osaa esittää persuteluja.

• Anonyymi

• Anonyymi

Nyt on jaettu joku 10 miljoonaa piikkiä ja ylikuolleisuus on pari prossaa koholla. Veikkaan 20 miljoonan piikin jälkeen parin prosentin ylikuolleisuuden vähintään tuplautuvan.

Noilla arveluilla veikkaisin sellaista parinkymmenen prosentin poistumaa 10 piikin jälkeen.

• Anonyymi

Olen onnellinen ja iloinen siitä, että olen rokottamaton ja puhdasverinen. Terve ja immuniteettini vahva.
      Sitä vastain säälin niitä, jotka ovat ottaneet hyväuskoisesti jo kolmekin rokoteannosta tuota litkua, jonka sisältö aiheuttaa suunnattomia terveys vaaroja.
      mDNA rokote teknolokian kehittämisessä ollut huippu tutkija ja tiedemies on varoittanut rokotteen aiheuttamista terveys riskeistä ja vaaroista.

• Anonyymi

Onko kukaan Helsingistä? Mietin, miten siellä on niiden tilapäisruumishuoneiden kanssa? Epidemian alussahan niitä pistettiin hyrräämään ainakin Laakson sairaalan pihaan. Onko paljonkin vainajia kaduilla, vai onko ruumishuoneet saatu laajennettua riittävään kokoluokkaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe