Minulle on varmaan tehty lobotomia. 😂😅 Herra psykiatrisen hoidon asiantuntija Markku, on varmaan hoitanut asian salaisesti poliisin avustuksella. Viktor epäili että Markun joku persoonista oli kirjoittanut palstalle, hieman epämääräisesti. 😂
Joku toinen ”anonyymi” kirjoitti, että onpas hyvä kun tännekin osastolle tulee joku asiantuntija arvioimaan.. ja ties mitä paskaa.
Hirveä päänsärky
7
88
Vastaukset
Oksettaa, enkä ole edes juonut alkoholia. Joku ihmeen migreenikohtaus iski taas.
Telkkaristakaan ei tule mitään järkevää. Olen silti katsonut telkkaria tänään kyllästymiseen asti. Tohtori paise on kiva ohjelma, mutta sekin toistaa itseään liikaa. Luokkakokous 2 tuli töllöstä, mutta eihän sitä pystynyt katsomaan viittä minuuttia kauempaa. Uutisissa taas koronasta - yllätys.Hän yrittää rajata tätäkin palstaa ja ihmisten sananvapautta. Tämä palsta ja suomi24 ylipäätään on demokratian ja sananvapauden ainoa todiste, että sellaista vielä on.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Hän yrittää rajata tätäkin palstaa ja ihmisten sananvapautta. Tämä palsta ja suomi24 ylipäätään on demokratian ja sananvapauden ainoa todiste, että sellaista vielä on.
Juuri näin veli hyvä.
Ei lisättävää.
Hirveä päänsärky on koronataudin ensioireita.
- Anonyymi
Miksei kaikille anneta suoraan korona-diagnoosia? Kaikki migreenit pitäisi diagnosoida koronaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Miksei kaikille anneta suoraan korona-diagnoosia? Kaikki migreenit pitäisi diagnosoida koronaksi.
Miksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927