meille synty 23.12 pieni tyttö ja nyt ois nimi hakusessa. vauvan siskon nimi on Meea Amelia <3 jote nyt kauniita tyttöjen nimiä tänne !! mietinnässä on ollu nää nimet : Eedit, Aurora ja Jadessa
Eedit Erika
Aurora Evelina
Jadessa Rosalia || oisko joku näistä?
Meean siskolle nimi !
Anonyymi
2
371
Vastaukset
- Anonyymi
Jadessa tai adessa olisi ihania nimiä! Ehdottaisin esim. Jadessa Matilda, Aurora Alisa, Eedit/Jadessa aurora. Tai miksei jos tykkäätte voisi olla vaikka Adessa rosalia! Kertokaa jos piditte jo nimiäiset/ ristiäiset ja mikä tuli nimeksi
- Anonyymi
Eedith Aurora? Ja kyllä, minun mielestäni se kirjoitetaan Eedith eikä Eedit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667