Ryhtykää kaikki kirjottamaan kirjoja, täältä saa lukea vaikka mitä päivittäin, senkin ajan mitä me kaikki käytetään tänne kirjottamiseen, voisi käyttää hyödyllisesti ja kohta Lieksa tunnettaisiin kirjailija kaupunkina. Miten olisi aiheet: 'maailma suden silmin' tai 'kaarisillan tarina'. Tai jotain niistä UFO:sta. Hmm... miten olisi yliampuvan huvittava tarina teidän omasta päivästänne, tai kokoelma kertomuksia useamman Lieksalaisen näkökulmasta. Tietenkin voitte keksiä omat otsikkonne ja tarinanne, sen parempi.
Melkosta tarinan kerrontaa
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatan tuota viimeistä lausetta.
- Anonyymi
Nimimerkki markinat voisi tehdä: Ennustusten idioottivarman, ehkä tulee tapahtumaan teoksen. Lähdetiedosto osio sitten kattaisi jo huomattavasti enemmän sivuja kuin itse teos.
- Anonyymi
Vandalismia torikadulla. Sellainen olisi hyvä kirja se!
- Anonyymi
Juu. Mä kirjoitan kirjan. Homon päiväkirja. Olen jo haastatellut sataa homoa.
- Anonyymi
Täällä on sen verran autioita röttelöitä, että kunnon kummitustarinoita kehiin.
- Anonyymi
Haastan Lieksan kaupungin järjestämään kaikille lieksalaisille kirjoituskilpailun ja samantien piirrustus kilpailun ja valokuvakilpailun. Ei ikärajaa, kunhan on lieksalainen.
- Anonyymi
Saako piirtää pimpan? Tykkään siitä eniten
- Anonyymi
Missä hissa luuraa? Hissa voisi tehdä selostuksen Komun pienten lasten hoidosta, ja psykedeelisistä unistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä hissa luuraa? Hissa voisi tehdä selostuksen Komun pienten lasten hoidosta, ja psykedeelisistä unistaan.
Aivan näin luottamuksella voin kertoa, että Hissa on suljetulla. Hän kävi ohikulkijan kimppuun joku puukalikka aseenaan, ja on pitkäaikaisessa sijoituksessa.
- Anonyymi
Hyviä tarinoita varmaan tulee. Lieksa niin huonojen fiilis paikka.
- Anonyymi
Lumihiutaleen matka maahan
- Anonyymi
Lieksan "kauniit ja rohkeat" hyvä sarjakertomus.
- Anonyymi
Novellista tulisi vain ripulipaska,suklaajuna,masait ( ei ole Lieksassa) . Köffi ja muut peräkammarissa asuvat vanhojen jallujen lukijat. Joten en usko jotta tulee mieleterveyspotilaat kirjoittajat olisivat myyntimenestys. Kuitenkin pitäsi häätä Tämä pieni kusipäitten häiriköiminen sivuilla. Aion jokaiseen kyseessä olevien jutuista valittaa ylläpidolle. Ja Suosittelen kaikille sitä samaa.
- Anonyymi
Sinusta valitettin jo.
- Anonyymi
Hara harasi haravalla harakoita.
Kyllä Lieksasta kirjoittajia löytyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955