Kun yrityksiin valitaan lain mukaiset luottamusvaltuutetut, niin kaikilla työntekijöillä on oikea edustaja. Ammattiliittojen luottamusmiehet eivät sitä ole. Ne ovat Hakaniemen käskyläisiä, jotka eivät itse saa vapaasti edes neuvotella työnantajan kanssa.
Paikallinen sopiminen oikeasti ajaa työntekijöiden etua. Työsopimuslaki on hyvä laki, Se sisältää kaiken olennaisen. Siihen ei Helsingin herroja tarvita päsmäröimään.
Oletteko ajatelleeet, että Hakaniemen herrat ja heidän käskyläiset tehtaalla eivät ole koskaan lakossa. Palkka sen kun juoksee, kun työläiset on pakotettu lakkoihin. Värjöttelevät portilla liivit päällä ja kärsivät palkattomuudesta. Ei kerry eläkettä, ei kerry kesälomapäiviä, eikä kesälomarahoja, kuten pääluottamusmiehillä. Lakkoavustus on pieni ilo. Ei se kata kuin nimeksi. Lakko menee reisille aina. Se otetaan jäsenien selkänahasta.
Miksi yritys maksaa Hakaniemen käskyläisten palkan?
Miksi yritykset maksavat pääluottamusmiesten palkan, kun ne ovat Hakaniemen käskyläisiä?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811