Ei kestä kauan, kun ateistivaltiot pääsevät pommittamaan jäljelle jääneitä kristittyjä valtioita. USA:ssa ja Euroopan Unionissa ateismi lisää suosiotaan kuin paljaalla naiminen, niin että pelkän valistuksen kautta valtaosa väestöstä on ateistisia 2050 luvulle tultaessa. Ateismista on etua poliittisella uralla, joten päättävät elimet ovat silloin ateistien hallussa. Kristityt kastroidaan, pannaan mielisairaalaan tai suljetaan vankilaan, joten ateistit saavat sitä, mitä kaikki eivät ole edes tilanneet.
Tämä profetia on tosi, koska se ei sisällä satuolentoja kuten Jumalaa. :)
Ateismin lupaava tulevaisuus
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuskin olisi sanonut nuo samat sanat kuin sinä, jos hän olisi ollut sanomassa nuo samat sanat. Pyhä Henkikin yhtyisi niihin vilpittömästi, jos hän olisi niihin vilpittömästi yhtymässä. Jumalalta ei kannata edes kysyä näkemystä asiaan, koska hän nyt ei ainakaan kommentoi yhtään mitään.
- Anonyymi
Kun näet papin kadulla näytä sormella ja naura kovaäänisesti 🤣
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17253688/ateistit-tahtovat-kristityille-hyvaa
Mites me vedetään yhteen nämä eri tarinat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339