Kirjepalstoilla "Auervaarat" ovat lentokapteeneita ja toimitusjohtajia... ilmeisesti vetoaa naisiin. Mikä oikeasti on miehen seksikkäin ammatti ja miksi, tehoaako virkapuku, vai onko niin kuten ex. USA;n ulkoministeri sanoi, valta on paras lemmenlääke? Tehoaako kaikesta huolimatta kuitenkin miehinen mies, asfalttityömaan ruskettunut Adonis?
lentokapteeni, merikapteeni, upseeri, asfalttimies, toimitusjohtaja vaiko runoilija? ehkä joku muu?
Miesten seksikkäin ammatti
29
2846
Vastaukset
- drops
trukkikuski? mitä vikaa on trukkikuskeissa? ihmettelen suuresti miksi sitä ei noteerattu?
- KGr
mikäs niissä oikein on seksikästä, kunhan utelen...
- jpntar
kiva, kun ..palasit..Heitit hyvän aloituksen..kyllä virkapuku varmaan tehoaa naisiin:)Ehkä se virkapuku ja koppalakki herättävät luottamusta, ihailua ja sen sellaista paremmin...? Mutta se asfalttityömaan ..hm..ruskettunut Adonis saa hormoonit vinhemmin liikkeelle:))
- Vappua kaikille
Nörtti ;)
- KGr
kiitos, muksujen kanssa vietetään Vappuaattoa ja on hyvää aikaa kirjoitella. Ihan kaulan katkaisun uhallakin kirjoittelen, haulikko huolestuttaa... :-D
Kuis sä pysyt kesällä pöksyissäsi kun tietyöjonossa istuskelet autossa... - jpntar
KGr kirjoitti:
kiitos, muksujen kanssa vietetään Vappuaattoa ja on hyvää aikaa kirjoitella. Ihan kaulan katkaisun uhallakin kirjoittelen, haulikko huolestuttaa... :-D
Kuis sä pysyt kesällä pöksyissäsi kun tietyöjonossa istuskelet autossa...yrittänyt rauhoitella ...sen..:).. metsästysintoa ja tuota kakspiippusen kanssa huseeraamista..mutta kun se alkaa sitten lipittämään niin...:)))...ei ole niitä vahvimpia sen aineen kanssa..Taitaa olla parempi pysytellä.. hm..hissukseen:))...ettei pamahda..Hyvää vapun jatkoa muksujesi kanssa, ja pitää minunkin yrittää vältellä kesällä niitä ...työmaita..ainakin..kovimmilla helteillä:)
- (.)Y(.)
jpntar kirjoitti:
yrittänyt rauhoitella ...sen..:).. metsästysintoa ja tuota kakspiippusen kanssa huseeraamista..mutta kun se alkaa sitten lipittämään niin...:)))...ei ole niitä vahvimpia sen aineen kanssa..Taitaa olla parempi pysytellä.. hm..hissukseen:))...ettei pamahda..Hyvää vapun jatkoa muksujesi kanssa, ja pitää minunkin yrittää vältellä kesällä niitä ...työmaita..ainakin..kovimmilla helteillä:)
ei haulikon, kanssa viitsi huseerata.. ;))
Hyvä kun muistutit, kaljat onkin vielä juomatta.. ;))
Sain tekstarina, tälläsen Vapputoivotuksen:
"Turkulaine vei muijalles kukkapuskan jolloin vaimo: Onk mun nys sit oltava näire tähre pers pystys koko viikko?. Joho miäs: Eik meil enä vaasei ol?."
Hauskaa Vappuiltaa, japanitar ja KGr.. :DDDD - (.)Y(.)
silmä lepää, kun kattelee, noita ruskettuneita, vähäpukeisia asfaltti- adoniksia.. ;)))) Nam....
- Sinikka
Seksikkäin on fyysistä työtä tekevä mies. Virkapuku ei kolahda ollenkaan, mutta haalarit... ja ne isot karheat kädet! Virkamiesten pienet valkoiset sormet kammoksuttavat!
- KGr
entä runoilijan mieltä hyväilevät henkiset karkeat kädet ? Voiko mies puhua naisen hurmioon? Ratkaiseeko fyysisyys vai henkisyys... okei yksilökysymys.
- bag_gie
miehestä puvun sisällä ;DD
Asfalttimiehet paitsi yleensä ovat hyvän rusketuksen ja lihakset hankkineet, myös suht hyvätuloisia joten myös rahan houkutus saattaa kaataa naisia siinä tapauksessa =D
Henk.koht jos oisin puvun tai seksikkään ammatin perusteella ukon valinnut, ei tää nykyinen ois maisemissa ollut pariakymmentä vuotta ;D- KGr
eiks tää oo jo tutkittu juttu, sekä miehet ja naiset rupsahtavat suhteessa kun ei tarvi enää itsestään huolta pitää, toinen siinä on kuitenkin. Sitten pitää huolestua, jos toinen alkaakin tsemppaa ja muuttuu *hälytyskellot*, okei meni ohi aiheen...
vai että asfalttimies :-DDD - bag_gie
KGr kirjoitti:
eiks tää oo jo tutkittu juttu, sekä miehet ja naiset rupsahtavat suhteessa kun ei tarvi enää itsestään huolta pitää, toinen siinä on kuitenkin. Sitten pitää huolestua, jos toinen alkaakin tsemppaa ja muuttuu *hälytyskellot*, okei meni ohi aiheen...
vai että asfalttimies :-DDDvielä rupsahtanu =O
Nyt taitaa Gr plla vapputunnelmissa kun tuollaisia edes naisimmeiselle vihjaa =DDD
Vaan totta se kait on tilastollisesti, jokainen tietty omalla kohdallaan miettii tahtooko "tsempata" ittensä vai muihen takia
En mie kyllä afalttialaa kovin seksikkäänä piä mutta palkat on hyvät ;D - MysNa
KGr kirjoitti:
vai että asfalttimies :-DDDTaas kerran ja edelleen olen sitä mieltä, että eivät kaikki naiset lakkaa huolehtimasta itsestään ollessaan turvallisessa parisuhteessa! Tai aloita sitä vasta, kun on se vanha sohvaperuna saatu häädettyä tunkiolle…. :)
Kyllä minä huolehdin itsestäni, jotta voisin itse hyvin ja viihtyisin itseni kanssa – oli miestä tai ei :) ja kun mies tulee kuvioihin tulee hän hyväksyen sen mitä olen.
Mutta, jos miehellä on toiveita pukeutumisen tms. suhteen, on hienoa jos hän ne kertoo :))
En esim. lähtisi yhteiselle illalliselle koltussa, jota tietäisin hänen inhoavan :) - KGr
MysNa kirjoitti:
Taas kerran ja edelleen olen sitä mieltä, että eivät kaikki naiset lakkaa huolehtimasta itsestään ollessaan turvallisessa parisuhteessa! Tai aloita sitä vasta, kun on se vanha sohvaperuna saatu häädettyä tunkiolle…. :)
Kyllä minä huolehdin itsestäni, jotta voisin itse hyvin ja viihtyisin itseni kanssa – oli miestä tai ei :) ja kun mies tulee kuvioihin tulee hän hyväksyen sen mitä olen.
Mutta, jos miehellä on toiveita pukeutumisen tms. suhteen, on hienoa jos hän ne kertoo :))
En esim. lähtisi yhteiselle illalliselle koltussa, jota tietäisin hänen inhoavan :)niin kauan kun on kipinää ja halua miellyttää toista huolehtiminen jatkuu... sitten katoaa, jollei sitten ole jotain muuta näköpiirissä. No, onhan nykyään kait poikkeuksia...
- MysNa
KGr kirjoitti:
niin kauan kun on kipinää ja halua miellyttää toista huolehtiminen jatkuu... sitten katoaa, jollei sitten ole jotain muuta näköpiirissä. No, onhan nykyään kait poikkeuksia...
huolehtii itsestään itsensä takia - kuten kirjoitin, niin ei kai se sen kipinän myötä sammu :))) Ellei sitten lakkaa tyystin välittämästä itsestään...
- KGr
MysNa kirjoitti:
huolehtii itsestään itsensä takia - kuten kirjoitin, niin ei kai se sen kipinän myötä sammu :))) Ellei sitten lakkaa tyystin välittämästä itsestään...
tiedän sen. Silti huonossa suhteessa saattaa niinkin käydä, ettei jaksa enää itseensä panostaa... :-(, mistä löytää sen ilon jos elämä on painajaista. Sitten on tietty tilanteita että ei ole aikaa itsestään huolehtimiseen..., pieniä lapsia iso lauma. Kumpikohan on yleisempää? huolehtiminen vai välinpitämättömyys?
- MysNa
KGr kirjoitti:
tiedän sen. Silti huonossa suhteessa saattaa niinkin käydä, ettei jaksa enää itseensä panostaa... :-(, mistä löytää sen ilon jos elämä on painajaista. Sitten on tietty tilanteita että ei ole aikaa itsestään huolehtimiseen..., pieniä lapsia iso lauma. Kumpikohan on yleisempää? huolehtiminen vai välinpitämättömyys?
on painajaista niin varmasti käy helposti niin ettei jaksa itseensä panostaa.... mutta jos ei jaksa panostaa omaan hyvinvointiin ei jaksa muutakaan - silloin kärsii kaikki, niin lapset kuin mieskin. Jos tilanne tämä, on muutoksen aika ;)
- juoten
kaikkia tekin uskotte ja annatte rahanne mokomille titteleille.
rööriroopella ainakin on hyvin palkattu homma, eli naiset nyt kyllä panetrte arvojärjestykseenne ne kaikkien tittelit ja sitten se on menoa...
insinööri ja vielä poikamies... - tuffe
ei se auervaara kyllä iske, liika itsetunto ei sytytä. Eikä virkapuku, sen myötä katoaa ukkeleilta huumori.
En tiedä, voi olla että kaupparatsu saisi puhuttua minulta pöksyt pois. Se verbaalisuus voisi tehota. Tai ope, ne kait tarvii sitä huumoria ja jämäkkyyttä, ymmärtää kanssapelaajan arvon(?) Niin, ja se karttakeppi... ;) Tai sirkuspelle, siinä olisi sitä vintiömäisyyttä...- mirham
jos miehessä on sitä vetovoimaa..särmää..karismaa,niin ei siinä muut tule mieleen...
- reitevä
on housut saanu alas aina ja jokainen gynekologi, oli se sitten nainen tai mies, eikä ole tarvinnu olla edes verbaalisesti lahjakas. Mistäköhän johtuu, onko mulla löysin moraali, vai heikot kuminauhat?
- tuffe
reitevä kirjoitti:
on housut saanu alas aina ja jokainen gynekologi, oli se sitten nainen tai mies, eikä ole tarvinnu olla edes verbaalisesti lahjakas. Mistäköhän johtuu, onko mulla löysin moraali, vai heikot kuminauhat?
siitä on tullut jopa maksettuakin :)
- pro
Taas on yksi feministi päässyt graduvaiheeseen.
Täältähän ne vastaukset löytyy-.-- - sani
kaikkiruokainen ;)
Eikä tämä liene edes varsinaisesti vastaus kysymykseesi. Liian ympäripyöreä? Mutta mielestäni melkein minkä tahansa ammatin edustaja voi olla seksikäs. Jos hän osaa asiansa/työnsä, sekä on sopivasti itsevarma.
Lisäksi, on kiinnostunut ja tietää laajalti muistakin asioista. Eli jollain tapaa, tieto on valtaa, ja kuten sanottu, valta on seksikästä. - galette
seksikkäin ammatti on silmälääkäri tai optikko.Perusteluna on, että he tunkeutuvat sinun rajojesi sisäpuolelle ja tuijottelevat niin herkeämättä silmiin ettei sitä kestä kukaan...:)
sehän se onkin!
Mun kohdalla vaikkapa kirurgi, kun siinä on niin avuttomana, ja joku tekee ihmeitä..- Iiris
mutta ei sliipattu. Niin paljon koulutettu, ettei ala potea ensi käänteessä alemmuuden tuntoa eikä tarvitse pönkittää egoaan ulkonaisin merkein.
- Animus
Mä olen niin puhki-isänmaallinen että mun mielestä sotilaat virkapuvussa vie multa jalat alta heti. Ja parasta jos sitä virkapukua pääsee riisumaan...toteutumaton seksuaalifantasia ;))
Merillä seilanneena merikapteeni ei kolahda yhtään.
Lentokoneita siivottuani ei lentokapteenikaan sävähdytä tippaakaan.
Asfalttimiehet ODOTTAA että kaikki naiset katsoo pitkään, siksi en vilkaisekaan.
Toimitusjohtaja - no voi jösses, ihan tylsä!
Runoilija - juoppo kuitenkin!
Upseeri - juu!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906