Jos se on henkilökohtainen asia, miksi sitä pitää täällä päivittäin toitottaa, jos rokotetta ei ottanut?
Henkilökohtainen asia? Rokotus?
62
<50
Vastaukset
Miksi se pitää käydä täällä niin usein erikseen sanomassa?
Kun te "rokotekriittiset" korostatte sitä "vapautta", miksi teidän silti on niin kovasti koetettava vaikuttaa muihinkin?
- Anonyymi
Kerro rokoteklovni montako piikkiä olet jo ottamut ja montako meinaat ottaa?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Ei liity aiheeseen. Etkö osaa lukea? Onko kysymys taas liikaa sinulle?
Ei osaa.
- Anonyymi
Ei liity aiheeseen. Etkö osaa lukea? Onko kysymys taas liikaa sinulle?
Miksi et itse ole ottanut piikkiä vaikka sitä täällä mainostat, klovni?
- Anonyymi
Toitottamista pitää tehostaa ettei kukaan luule täysjärkiseksi
Hienosti löytävät epämääräisiä nettiosoitteita mutta eivät korvaansa lotkauta kansallisen tehohoitoryhmän julkistamille toteutuneille luvuille. - Anonyymi
Ei naisten ympärileikkauskaan ole mikään henkilökohtainen asia Viisaat somali vanhemmat kyllä tietää mikä on lapsen kohdalla paras ratkaisu....
- Anonyymi
Ei liity aiheeseen.
Linkki?
- Anonyymi
Senkin vielä ymmärrän, jos kertoo, ettei ota itse rokotetta. Mutta miksi päätöstä pitää todistella ulkomailta peräisin olevilla valheilla ja salaliittoteorioilla??
- Anonyymi
Tuo on muotia että kertoo julkisesti omat mielipiteensä Moni politiikkokin tekee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muotia että kertoo julkisesti omat mielipiteensä Moni politiikkokin tekee niin.
Huutajien määrstä riippuen tiedämme sitten onko joku asia hyvä ja kannatettava. Enemmistö on aina oikeassa riippumatta koulutustasosta.
- Anonyymi
Kotimaista dataa Matti Reinikaisen ja Stepani Bendelin tiimiltä.
Tässä joulukuulta 2021
https://www.psshp.fi/documents/7796350/7841067/Tehohoidon tilannekuva - Koordinoivan toimiston raportti 2021_12_01.pdf/6ad9e2bf-7cb8-4f13-8f44-1e2fe934ffb4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutajien määrstä riippuen tiedämme sitten onko joku asia hyvä ja kannatettava. Enemmistö on aina oikeassa riippumatta koulutustasosta.
Suomen pääministeri ja hallitus on kokeneita viirus experttejä kyllä ne tietää ja osaa oman ammatitaitonsa turvin tehdä päätöksiä. Muutama siwan kassa joukossa mutta eiköhän ne päätökset ole oikeita...
Anonyymi kirjoitti:
Tekevätkö poliitikotkin sen anonyymeinä huudellen?
- Anonyymi
Tekevätkö poliitikotkin sen anonyymeinä huudellen?
Miksi meuhkaat tällaisella aloituksella?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi meuhkaat tällaisella aloituksella?
Siksi, että kun ihmiset kerran täällä jotakin sanovat, heidän on seisottava sanojensa takana. Muuten tämä menee totaalisesti pelleilyksi - mitä tämä kyllä onkin.
Ymmärsitkö? Jos et, autan lisää: kun sanot jotakin, se on myös perusteltava. Muuten kyseessä on vain joutava länkytys.
- Anonyymi
On jokaisen henkilökohtainen asia ottaa taikka olla ottamatta. Ei siihen tarvita mitään jossitteluita.
- Anonyymi
Kuules nyt TruthReallyHurts pelle! Tässä mennään oman valinnan mukaan eli jos haluat injektoida itseesi jotakin niin siitä vaan, mutta älä ihmettele jos joku muu ei niin halua tehdä.
Siitä ei ollut kyse. Etkö sinä tosiaankaan ymmärtänyt avausta?
Onko sinulla usein ongelmia ymmärtää lukemaasi?Älä tule turhaan ketjuihin, joiden aiheesta et halua keskustella. Niin helppoa se on.
Minä en keskustele itseni kanssa. Te anot sitä harrastatte.
- Anonyymi
En meinaa ottaa geeniterapiapistosta 😂🤣🤢🚑🤮🤒🤕🤕
- Anonyymi
Ihan kuin olisin kuullut tuon joskus...
🤣🤣🤣Kai sulla on kotona triplamaski ja visiiri pöpö voi tarttua ilmastointikanavia pitkin😂🤣
Anonyymi kirjoitti:
Kai sulla on kotona triplamaski ja visiiri pöpö voi tarttua ilmastointikanavia pitkin😂🤣
Ajattele: sinä itse tuotit tuonkin idioottimaisen ja lapsellisen tekstin tänne. AJATTELE!
- Anonyymi
Ajattele: sinä itse tuotit tuonkin idioottimaisen ja lapsellisen tekstin tänne. AJATTELE!
Miten sä pärjäät ilman neljättä piikkiä eikö omatunto kolkuta lähikaupassa voit vaikka tappaa jonku laitapuolenkulkijan😂🤣
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä pärjäät ilman neljättä piikkiä eikö omatunto kolkuta lähikaupassa voit vaikka tappaa jonku laitapuolenkulkijan😂🤣
Oliko muuta?
🤣🤣🤣- Anonyymi
Tiedätkö ulkomailla ne sulki ilmastolaitteet kerrostaloissa ettei korona leviä talossa ei ollu edes vitsi 😂🤣
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö ulkomailla ne sulki ilmastolaitteet kerrostaloissa ettei korona leviä talossa ei ollu edes vitsi 😂🤣
Niin? Ai SIKSI olit idioottimainen?
No nyt ymmärrän.
🤣🤣🤣Ahaa. Kun teet typeriä tekstejä, MUUT tarvitsevat apua?
Niin, no... Onhan se niinkin. Laita yhteystiedot niin laitan apua tulemaan.- Anonyymi
Oliko muuta?
🤣🤣🤣Sinä olet kohta pääsemässä enemmistöön kommenteissa omassa ketjussasi. Hou-hou-hou.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kohta pääsemässä enemmistöön kommenteissa omassa ketjussasi. Hou-hou-hou.
Katsos kun joku esittää kommentin, minä pyrin siihen vastaamaan. Vieras asia sinulle, kun anona kirjoitat? Rekisteröityneet näkevät kommentit, jotka heille on suunnattu.
Voisiko joku teistä rokotevastaisista vihdoin vastata? Mikä siinä on, että ette saa sanottua mitään järkevää?
- Anonyymi
Vaikuttaa rokote haitalta? Vai olisiko rokottamattomuus haitta?
Mielestänini olisi syytä vähentää koronan leviämistä?
Ammutaan mamut ja vanhukset?
Järeät keinot on otettava käyttöön hyvät suomalaiset. - Anonyymi
Mikä on alter egosi?
- Anonyymi
Koska sen mainostaminen on jo iljettävyyden tasolla.
Kyseessä on edelleen lääketieteellinen koe ja ihmiset ovat koekaniineita tämän geenitekniikka piikin osalta.
Valmistaja ei ota vastuuta seurauksista.
Tätä asiaa ei tule piilottaa taikka vähätellä.
Ja koska valtamedia puskee asiasta propagandaa ja jatkuvaa valheeksi paljastuvaa tietoa, niin on muut kanavat jossa totuuskin pääsee esille.
1 piikki tuli teho oli mukamas 95%, miten kävi? 3 ja 4 kierros jo ja teho laskee.
Ennen kuin tiedettiin edes näistä muunnoksista vai tiedettiinköhän niistä jo joissain salakabineteissa? niin kaikille oli jo tilattu 3.
Piikkiä mainostaa lobbarit tunteisiin vedoten, ei ole sen kehittäjän sanat ja huolet paljon kuultavaksi päässyt, pelkkää propagandaa.
Keskusteluja aiheesta valtamediassa ei ole kuin yksipuolista, lobbari niissä kertoo jotain mitä on ennalta sovittu. Eli jokainen "uutinen" on mainos powered by (valmistajan nimi tähän).
Sitten siihen tuli kylkiäisiksi kaupankäyntipassi......
Koronalla on ratsastanut keisari jos toinenkin ja sen nimissä on puskettu paljon laittomuutta ja ryöstöä läpi.
Truth is out there, ja se kyllä sattuu jos sen löydät.
Mikään hesari taikka valtamedia ei sitä sinulle tuo.- Anonyymi
Roskaa.
Ja se validi linkki, jossa kumoat kirjoiittajan toteamukset roskaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Ja se validi linkki, jossa kumoat kirjoiittajan toteamukset roskaksi?
Katso se tuosta osoiteriviltä.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Roskaa.
Toisen roska on toisen aarre.
- Anonyymi
Minä olen pärjännyt ihan hyvin ilman rokotuksiakin. Jatkan siis ihmiskunnan jo miljoonia vuosia harrastamaa käytäntöä. Viruksia tulee ja menee, ja joillekin lottovoittajille tulee kärsittäväksi elämän ja kuoleman välinen ajanjakso. Näin on käynyt itsellenikin.
Koska olen äärikommunisti, niin vastustan rokotteita niiden kaupallisen hapatuksen vuoksi. Ei ole oikein, että veronmaksat tukevat yksityisiä voitontavoittelijoita. Jos valtio valmistaisi rokotteet nollakatteella, niin tappelisin saada omani ensimmäisten joukossa. Sellainen rokote olisi erinomainen.
Kommunismissa on nimittäin tulevaisuus. Se aate ei salli resurssien ylikäyttöä, ja ahneudesta rangaistaan kovimman mukaan. - Anonyymi
K-injektiofanaatikot sen aloittivat tuputtamalla kokeellisia piikkejään joka tuutista.
- Anonyymi
Mikä on joka tuutti? Jäätelötuutin tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on joka tuutti? Jäätelötuutin tiedän.
Piippi ja Tuutti ovat eestiläisiä pellejä, kuten nämä rokotehysteerikotkin.
https://piipjatuut.ee/ Anonyymi kirjoitti:
Piippi ja Tuutti ovat eestiläisiä pellejä, kuten nämä rokotehysteerikotkin.
https://piipjatuut.ee/Niin... Sinun leipälajisi tuntuu olevan tragikomedia
😭😭😭
- Anonyymi
En ikinä niitä myrkkyjä lattais suoneeni
- Anonyymi
Tyyppi on todella yksinkertainen, mustavalkoinen ja vastailee omalle nimimerkilleen nikittömänä.
Ei nämä vihervassarit mitään rehtejä ole koskaan olleet. Totuus ja tieto aina hukassa.Jos sinulla on sanottavaa minulle, sano se vain suoraan. Minulla kun on rekattu nikki, niin vastaamisen pitäisi olla helppoa.
- Anonyymi
Vastustan rokotteita siksi, että siinä annetaan helmiä sioille. Vain tärkeiden ihmisten kuten minä tulisi saada rokote ja muille rokotetta ei pitäisi antaa ollenkaan.
- Anonyymi
Tyhmyydestä rokotetaan.
- Anonyymi
Aloittaja saattaa asua kauhajoella joten ehdotan että tapetaan ne kaikki. Pieni loikka ihmiselle mutta suuri harppaus suomi24:lle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144