Pojat! Kiihotutteks te jos näette hyvännäköisen pojan?

Anonyymi

Oon siis itseni heteroksi mieltävä 9lk poika ja oon yhteen tyttöön ihastunut, mutta silti kiihotun myös koulun pojista ja ajattelen niitä runkatessani😳 olenko ainut tällainen vai onko tää ihan normaalia?

10

912

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin normaalia

• Anonyymi

Ei kukaan ole 100% hetero tai 100% homo. Ne jotka väittää olevansa heteroita 100% ovat todennäköisesti homoja jotka yrittää KAIKIN keinoin vaikuttaa heteroilta koska se nyt on ainakin vielä se ns normi josta varsinkaan ala ja yläkouluaikana ei oikein kukaan halua poiketa. Minä itse olen 17v homo ja täysin ulkona kaapista mitään ulostuloa ei edes tarvittu koska se oli ilmeisesti niin ilmiselvää, mutta siitä huolimatta koulun diskojen jälkeen ysillä päädyin sänkyyn entisen luokkakaverin kanssa joka on tyttö ja jopa nautin siitä ja pari kertaa uusittiinkin ja ihan selvin päin et alkoholilla ei ollut osuutta sit näihin pariin kertaan.

• Anonyymi

Toi oli harvinaisen fiksu kirjoitus tällä palstalla!

• Anonyymi

Mun uniin tulee poikia. Oon jo yläasteella, mutten oo koskaan seurustellu.

• Anonyymi

Mul on ihan sama homma. Oon ite kasilla.

• Anonyymi

Onhan jotkut biseksuaaleja, mutta vielä ysiluokalla on ihan tavallista, että heteropoika kiihottuu pojista ja vertailee itseään toisiin. Monet harrastaa siihen aikaan yhteisrunkkausta ym, mitä sitten vähän vanhempana ei heterot enää tee.

• Juurikin näin

• Anonyymi

Joskus ku kasilla odoteltiin aulaan pitkillä penkeillä liikkaopee ja kaikil oli ohuet housut nii mul alko hiukan seistä ku kattelin ja hetken päästä myös vastakkaisen penkin pojilla alko muutamalla seisoo tai pari sillee ehkä puolstondis ja pari sellanen jäykempi :) noloa se oli mut myös kiihottavaa varsinkin kun seuraavalla liikuntatunnilla sai nähä ne samat kalut paljaina koulun suihkussa :D

• Anonyymi

Ja siis itsekin oon hetero et kai se kuuluu tuohon yläaste aikaan et vähän "etsii" sitä seksuaalisuutta ja voi kiihottua melki mistä vaan ku ei oo vielä "asettunut"🤔 nytten olen 18vuotias ja täytyy myöntää et yhä myös pojat kiinnostaa mut eniten tytöt ja mul o tyttöystäväkin❤️

• Anonyymi

Ota pervo setämies lääkkeet, muista laittaa varmuuslukko ennen kuin hoitaja tulee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60