Löytyiskö 51v tukevalle kaveria runkkaileen ja imeen munaa.
Ei ikä eikä koko vaatimuksia kunhan oot terve.
Siis väliltä hml-tre. Saa tietty kauempaakin tulla.
Mulla on paikka missä voidaan touhuilla.
Tampere Hämeenlinna alueelta runkku ja imukaveria
18
875
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on nähtävästi niin valtava tynnyri jottei sitä nakkia löydy hyh 🤑
- Anonyymi
Munattomat huutelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munattomat huutelee.
Osui ja upposi kaljamahan nivusiin
Terve
Mulla voisi olla kiinnostusta, laita viestiä juhama357@gmail.com niin voidaan jutella privaatisti- Anonyymi
laitoin viestin
- Anonyymi
Mua kiinnostais tavata
- Anonyymi
Oletko missä niin ajelen luoksesi. Ukm 60
- Anonyymi
Hevon persreijässä asun purjo perseessä
- Anonyymi
Voidaan tavata myös hml levähdys alueella. Etsitään rauhallinen paikka autolle. Ukm 60
- Anonyymi
Kunnolla kimpparunkkua, äijät mukaan.
- Anonyymi
Painu Siperiaan paskaa luomaan pelle 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu Siperiaan paskaa luomaan pelle 🤡
Lähdetkö mukaan saat imee kyrpääni ruokatunnilla🤪😝
- Anonyymi
Kiinnostaa kovin manuj at meiliboxi. Com
Laita viestiä niin sovitaan Pistä viestiä... ukm.hml@gmail.com
- Anonyymi
Voitaisko tavata huomenna josssakin vaikka hml levädys alueella tai kerro sinä paikka. Ukm 60
- Anonyymi
Vastaa miulle! Tänään tulisin sovitaan paika mis nähdäään. Runkkaillaan ja iimetään loppuun saakka.
T.ukm 60 - Anonyymi
Täällä olis tukeva mies kova imee kyrpää palleja suudella PVC lakanaa hieronta öljyä asian ylä Savossa ois ihanaa jos tuut mun luo tehtäis hyvää toisillemme ota yhteyttä pian muhun marko4794@outlook.com laita numero sinne soitellaan ja puhutaan kiimaisia juttuja ja voit tulla mun luo asun ykin saa mun osoiteni ja puh vastaa pian oon kiinnostunut susta
- Anonyymi
Tässä olis 40v välillä hml-tre.
Olis halu kokeilla imee ja runkata toisen miehen puhdasta ja tervettä kullia. Miehellä Stayupit jalassa on kiihottavaa.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854