kuinka nauhoittaa VHS-kasetille tv-ohjelmia uudesta televisiosta
vhs nauhoitus
3
145
Vastaukset
varmaan tiedätte että enään kaupoissa ei oiken myydä enään VHS-kasetteja niin mä sain ostettua eilen jyskän varastonmyymälästä yhen tyhjän VHS-kasetin ja hinta oli 5,95
- Anonyymi
Ja sinä et varmaan tiedä, että Suomi 24:llä on myös palsta: https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/viihde-elektroniikka/video-ja-kuvaus/vhs
Kysele kytkennät sieltä, ellei videissasi ole joku elektonikan vika päällä.
- Anonyymi
No, sen nauhurin voi kytkeä scartin avulla, mutta pitää sitten olla tv:ssä joko decoder-out tai erillisessä digiboksissa vastaava. Yksinkertaisella kytkennällä kaikki ei ole mahdollista, paras tulos saavutetaan, jos pystyy kytkemään kaiken looppiin eli joka laitteessa on 2x scart-liitin(scart out, scart in).
Jossakin vaiheessa en omistanut tarpeeksi scart-johtoja tuota varten(6 kpl), joten käytin nauhoitukseen erillistä digi-boksia, josta signaali antenni-liitännän kautta videoille. Toimii ihan riittävästi matka-tv:n kanssa ja pärjää yhdellä scart-johdolla.. varmaan kaikilla lojuu nurkissa joku vanha boxi nykyään, millä ton saa tehtyä.
Uudemmissa boxeissa on muuten usb-tikulle paikka ja voi nauhottaa ohjelmia ilman videoita tikulle katsottavaksi myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670