On se teille ❤ yhtiö ja sen työntekijät tärkeitä.
Kiitos nyt tiedän etten ole uhrannut nuoruuttani turhaan, vaan voin sanoa Selkä suorana olevani ylpeä paperimies ja koko kuusaa kuuntelee ja nyökyttelee
Koko etusivu upm:mää
6
248
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä pönttö sekoittunut???
- Anonyymi
Meinaatko pulpperia?
- Anonyymi
Kuvittelet vaan, ei Biofore-housessa, konsernissa liiemmin kiinnosta, onko Kymin paperitehtaan kirjoilla olevilla duunia vai ei…. semmoista mielipidettä täällä…😳😂🤣
- Anonyymi
Kiitos rakkaat palstalaiset, täällä näkyy aito huoli minun ja muiden tehtaalaisten jaksamisesta ja taloudesta. Vielä pärjätään älkää huoliko!
- Anonyymi
2022 paperiityöläinen juttelee ylimielislä
nyt 2025 on totinen paikka tämä työmarkkina uudistus
kannattaa lähettää kaikki täällä olevat pienipalkkaisia halventavat kommentit päättäjien tietoon
samoin makoilu puheet liiton rahoilla 2 vuotta
nyt tarvitaan lisää kiristyksiä tasoon kestoon päivärahan keryymiseen,( palkkatuettu ei kerrytä,lomautuspäivät ei kerrytä,)
nopeasti on seuraava lomautus työmarkkinatuella vaikka on kuulunut liittoon ja maksanut liiton maksut sekä ollut 9kk työssä
tarvitaan katto ansiopäivärahalle 2,500 eur kk
ei vaikuta pienipalkkaiseen mutta paperiporhoon oikein kivasti! - Anonyymi
Purra kurittaa hitaasti paperityöläisiä köyhät nauravat paperitehtaan porhoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625