Miehen pukeutuminen

KGr

Casual vai puku?
Miten miehen pitää pukeutua, kumpi kiinnostaa enemmän. Rennon tyylikkäästi casualiin vai viimeisen päälle pukuun. Ok, tietysti riippuu paikasta. Kuinka suuri merkitys on miehen pukeutumisella, mitä se kertoo miehestä. Jos miehellä on merkkivaatteet, kertonee se mausta ja rahasta, vai vääristä elämän arvoista. Entäpä baskeri päässä? Taiteilijaluonne, alkoholipitoista elämää tiedossa ja naiselle muusan elämää. Iso mahakumpu ei ainakaan tiedä hyvää..., vaikka sen peittäisi millä vaatteella. Minkälainen mies kiinnittää huomion?

32

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bambse

Riippuu tilanteesta ja miehestä ja kaikilla naisilla on oma makunsa :)))

• nannukkaN

on hyvännäköinen vaatteissa kuin vaatteissa. Olemus on tärkein, käyttäytyminen, eleet ym. Yes:)

• Bambse

Ja oikeanlainen pukeutuminen tilanteesta riippuen. Juhlissa juhlavammin, lenkillä sporttisesti ja mökillä rennosti.... mahdollisimman vähin vaattein ;)))

• galette

ja farkut kolahtaa aina. Jatkuva pukuun pukeutuminen on minusta mielikuvituksen köyhyyttä. Tietenkin on tilanteita, joissa on pakko pukeutua pukuun, mutta muuten sen voi unohtaa väliajoiksi huoletta kaappiin..

• KGr

Olen samaa mieltä. Minkälaiset farkut sopii 40v miehelle? Lantiomalli vai ylösvedätyt ja löysät? Pitääkö olla merkkifarkut? Hassuja kysymyksiä. Mikäs on kenkien merkitys?

• galette
        KGr kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Minkälaiset farkut sopii 40v miehelle? Lantiomalli vai ylösvedätyt ja löysät? Pitääkö olla merkkifarkut? Hassuja kysymyksiä. Mikäs on kenkien merkitys?

sitä nyt näin vappupäivänä jaksaisikaan jostain passiivin perifrastisesta konjugaatiosta keskustella...:)Merkkifarkut ..ei levikset..ja ruskeat solmittavat nahkakengät...jesss...

• ..mahakumpu ei tiedä hyvää.."? No ei..
      Mutta sellanen suht' pieni on aika hmmm ;)

• mirham

pitävä pistää silmään,ei mikään macho...tietenkin kiintee roppa...:)))

• mirham kirjoitti:

pitävä pistää silmään,ei mikään macho...tietenkin kiintee roppa...:)))

mutta ei mieltymyksilleen mitään voi ;)
        Mun mielestä ei ole ihan pakko olla sellainen.. sanotaanko sitä nyt 'pyykkilauta -vatsaksi'.. ;)

• jpntar

kunhan pitää huolta itsestään:))Huom...myös ulkonäöstään.. Pikkutakki ja farkut kuitenkin paras yhdistelmä ...muualle kuin kotiin..:)

• Amans

on parhaimmillaan ilman vaatteita;) Farkut ja buutsit ovat hyvä yhdistelmä, rento ja miehekäs olemus arkeen. Hyvin istuva ja tyyliin sopiva puku on ilo silmälle ja kääntää varmasti katseita puoleensa ;))

• KGr

:-))) ihana mielipide :-))))
        Taidanpa lähteä sitten nakuna kävelemään...

• Amans
        KGr kirjoitti:

:-))) ihana mielipide :-))))
        Taidanpa lähteä sitten nakuna kävelemään...

lähde vain nakuna kävelemään mut kerro ensin mihin niin tiedän olla paikalla jos vaikka törmättäis yhteen ;))

• tuffe

pylly näyttää hyvältä, ja bokserit on kivat :) Muuten tuoksu on tärkeämpi kuin vaatteet... Ihailen rohkeita vetoja, kuten vaaleanpunainen paita tai oma tyylinsä muuten, eli ei kai se baskerikaan paha ole jos sopii muuten.

• katsetta

Kotimaiseen muijaan tehoaa spanielin anova
      katse,olemus sellainen mistä ei oma tahto kuvastu
      Siis olisit helposti ohjailtava paapomista tar-
      vitseva. Unelma vävyn tarpeet ,rautaisenohjailun
      tuloksena sinusta olisi johonkin.

• Aleksi40

yep, sellaisiin hoitoviettiä omaaviin. Loppujen lopuksi kuitenkin tarvitsevat rautaista ohjausta ja nauttivat siitä...

• Amans

ei pidä kyllä paikkaansa. Spanielin katse on kyllä ihana mutta kyllä miehen pitää olla mies eikä mikään ohjailtava sätkynukke! Miehinen mies joka tietää mitä tekee,haluaa ja toimii myös niin ;)

• PalNia

Rennon tyylikkyys, hyvin sointuvat vaatevärit ovat minua sytyttävät jutut miehen pukeutumisessa. Merkkivaatteet eivät aina ole tae vääristä elämänarvoista, vaikka osalle näin kuitenkin on.
      Taitelijaluonne (boheemi) ilman alkoa on ihan ok.;)))

• KGr

osaako suomalaiset miehet pukeutua noihin väreihin? Minun mielestäni aika huonosti. Aika moni tykkää vaatteista jotka ovat mukavat. Verkkahousut, kauluspaita ja vanhat linttaanpoljetut kengät... ja tennissukat. Itseasiassa suomalainen pukeutumiskulttuuri on vielä aika nuorta,,, ja mistäs miehet sen oppis?o

• MysNa
        KGr kirjoitti:

osaako suomalaiset miehet pukeutua noihin väreihin? Minun mielestäni aika huonosti. Aika moni tykkää vaatteista jotka ovat mukavat. Verkkahousut, kauluspaita ja vanhat linttaanpoljetut kengät... ja tennissukat. Itseasiassa suomalainen pukeutumiskulttuuri on vielä aika nuorta,,, ja mistäs miehet sen oppis?o

nyt menee -sorry siitä!! Mutta pakko oli kiittää profiilin reseptistä :DDDDD

• KGr
        MysNa kirjoitti:

ettei tullut vain karhunpalvelusta tehtyä itselle, kohta kärisee liha ? Täytyy pitää matalaa profiilia, ettei osu kuula otsaan. Hauvelivauvalle rapsutuksia!

• (.)Y(.)
        KGr kirjoitti:

Ennen kun, jo istuksii paistinpannulla.. :DDD
        Kukko, kledjut veke, ettei soppaan tuu sivumakuja.. :DDDD

• (.)Y(.)
        KGr kirjoitti:

ettei tullut vain karhunpalvelusta tehtyä itselle, kohta kärisee liha ? Täytyy pitää matalaa profiilia, ettei osu kuula otsaan. Hauvelivauvalle rapsutuksia!

Jahti jatkuuu...
        Tämän päivän saat, rapsutella sitä Tirolilaista jodlaavaa matikkakoiraa.. :DDDD

• KGr
        (.)Y(.) kirjoitti:

Jahti jatkuuu...
        Tämän päivän saat, rapsutella sitä Tirolilaista jodlaavaa matikkakoiraa.. :DDDD

munit liikaa.... et saa mua vacuumiin! Moni on yrittänyt :-DDDDDDDD

• (.)Y(.)
        KGr kirjoitti:

munit liikaa.... et saa mua vacuumiin! Moni on yrittänyt :-DDDDDDDD

Kukko, on mureampaa ja kypsyy nopeammin.. :DDDD
        Vacuumi venaa....

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

Kukko, on mureampaa ja kypsyy nopeammin.. :DDDD
        Vacuumi venaa....

alkaa...:(..ja sekin latina...

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

alkaa...:(..ja sekin latina...

varmaan kuule käydä siellä googlen latinansivuilla :)))) jotta pysytään perässä....

Studeo, ut sapiens sim ;)

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

varmaan kuule käydä siellä googlen latinansivuilla :)))) jotta pysytään perässä....

Studeo, ut sapiens sim ;)

tiukkaa tuollaisen mongerruksen kanssa...:)))Se kuule vaatii aikaa...*vai...studeo..up sapi...*...:((

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

Ennen kun, jo istuksii paistinpannulla.. :DDD
        Kukko, kledjut veke, ettei soppaan tuu sivumakuja.. :DDDD

Ei kestänyt kauaa tuo rauhanaika...ehdin jo tottua, mutta sitten näin tekstisi...kukosta paistinpannulla...:))))

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

lukemista, mutta pitäisi onnistua tuolla reseptillä...paisti kuin paisti..:))

• PalNia
        KGr kirjoitti:

Miesten väritottumukset ovat paljolti muuttuneet parempaan suuntaan. No ihan totta.;))
        Värivalikoimaa löytyy kiitettävästi tänä päivänä joka kaupungista.;))Verkkapaita ja linttapohjakengät sopivat hyvin kotitantereille, vaan ethän sinä niissä paljon muualle haluaisi lähteä.;))Miehet oppivat vaimoiltaan ja vaimoehdokkailtaan tätäkin *värialuetta*, jos eivät itse omaa hyvää värisilmää.;))

• Ravintolassa tai laivalla huomaan miehen joka on siististi pukeutunut, olkoon se villapaita ja alla vaikka valkoinen kauluspaita ja kraka, tai tumma puku ja siinä alla musta tai valkoinen poolopusero tai kauluspaita.
      Farkut, pikkutakki ja kuosissa pysyvä musta tai valkoinen T-paita on ihan hyvä kans.
      Tummat kengät ja mustat sukat ja sukat niin pitkät ettei paljasta nilkkaa näy jos housun lahkeet nousee.

Mutta kun illalliselle mennään, puku tai pikkutakki miehelle päälle ja kauluspaita. Ei farkuissa ja T-paidassa ;).

Vapaa-ajalla käy minkälaiset lökäpäksyt vaan, verkkarit, tuulipuku tms.

Pieni vatsakumpu ei haittaa. Eikös naisellakin se pieni vatsakumpu ole söpö ja ihan seksikäskin, näin olen jostain miesten kirjoituksia lukenut :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241