Oisko nuorta naista lammille vanhemmalle miehelle panoseuraksi vielä tälle iltaa ja vaikka yöksi? Saunakin lämpenee ja jotain juotavaakin on.
H.linna Tuulos Lahti?
Nuorta (täysikästä) naista
16
704
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen? Täällä N18 halukkaana, auto on.
- Anonyymi
Kerro lista itsestäsi miten yhteyttä jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lista itsestäsi miten yhteyttä jne?
Kerro lisää (ei lista)
- Anonyymi
retku kirjoitti:
KIK ripa987654
askauppuri@gmail.comSinä oot tuo halukas autoileva N18?
Kerro meille muillekkin mistä ammennat nuo jutut,siinä jää ismo leikolakin toiseksi,se LÖYLYKAUHA juttu on aivan hervoton ja KURPPA sitä ei voita mikään,ja oliko sulla muita näitä hervottoman hauskoja juttuja,niin tää URPO 😂🤣😂kerro meillekkin ,kerro!
- Anonyymi
Nimenomaan
- Anonyymi
retku kirjoitti:
Mitä ? kyllä mulla munat on joten?
Miksi sitten vastailet 'naisena'?
- Anonyymi
Sinähän se tässä olet se ainainen ittees tyrkyttävä hupiukkoidioottiluuserirunkkari ja vieläpä hyvinkin säälittävä sellainen.
- Anonyymi
Liian lyhyt sytytyslanka sun viestilläsi!
Lisäksi olisi hyvä olla jokin yhteystieto, että pääsis noista huuhaakommentaattoreista jotenkin irti!
Miten olis noin kahden viikon päästä?
N30 Pirkanmaalta- Anonyymi
Kerrohan N30 Pirkanmaalta enemmänkin itsestäsi
Sulta ei nuo hullunhauskat sutjaukset lopu,lopetä jo mehän kuollaan nauruun ,urpoidiootti,hupiukkoidioottiluuserirunkkari,mistä ihmeestä nää hauskat sutjaukset keksit,siinä meillä on uusi mailman vallottaja oikein monipuolinen sanan säilää käyttävä,kyllä täytyy lopettaa kirjottelu kun nuin kova seppä pistää täällä jauhoja muiden suuhun. Olet aivan mahtava älä missään nimessä lopeta,sillä täältähän loppuu kokonaan mielenkiinto ,sinua mahtavampaa suupalttia saa hakea.
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440