Mistä saa apua kun 7 v koululainen raivoaa ja huutaa joka ikinen päivä :( Tilanne sama lapsen syntymästä asti ja olen ihan loppu tähän. Nykyään pelottaa se että lapsi tulee koulusta ja joutuu taas kuuntelemaan raivoamista ihan kaikesta :(
7 v huutaa koko ajan :(
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteys heti kouluterveyden hoitoon.Josta aika lääkärin lähete eteenpäin sairaalaan tukimukset.Jos ei onnistu`? Yhteys sosiaalivirasto alkaa apu tulee lääkärit ymm
- Anonyymi
Onko hän muualla samanlainen?
Ehkä perheneuvolassa osattaisiin auttaa ja saataisiin selville mikä on käytöksen takana ongelmana.
Vielä. Kun koululainen tulee kotiin, kysy mitenkä päivä meni ja laita hyvää välipalaa.
Jos alkaa huutamaan kerro että voi puhumallakin kertoa jos jokin asia harmittaa.
On vielä pieni eikä hallitse käytöstään mutta pitää neuvoa muita toimintamalleja huutamisen tilalle kun harmittaa.
Mieti onko kiukun aihe sama vai milloin mikäkin. Voiko sille tehdä mitään?
Kyllä se siitä. Yritä saada asia kuntoon. Kärsivällisyys palkitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670