Että hampaita pitäåisi harjata aina pystysuunnassa, jotta ne harjat menevät hammasväleihin.
Velteljjä on mahgava harja, joka tekee niin se GUM-merkkinen maksaa kaksi tuhatta euroa noin.
Huomasin että kuten aina ja iankaisestikin on ohjeistettu että.
Anonyymi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
harjataan edestakasin ja välit mennään langalla tai väliharjalla! Onhan tuo nyt päivän selvää!
- Anonyymi
Nimenomaan ei ikinä pystysuunnassa.
Se voi nostaa ienrajaa, hampaan kaula paljastuu, ja voi tulla ongelmia. - Anonyymi
Ottakaapa harja ihan kunnon nyrkkiotteeseen, niin saatte kunnon harjausvauriot. Eli riittävän hellä ote hammasharjasta. Mikään harjas ei mene hammasväleihin, siihen tarvitaan omat työkalunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316