Puut täynnä valkeaa pehmeää lunta. Maisemat kuin sadusta suoraan. Purin juuri kuvat tietokoneelle ja havaitsin, että se sama satumainen luonto oli välittynyt upeasti uuden samsung galaxy s21 puhelinkamerani avulla tietokoneelleni. Kuvat eivät tarvinneet edes jälkikäsittelyä. Terävää ja sävykästä jälkeä toden totta. Mikään kohta ei ollut jäänyt tummaksi eikä mikään kohta ollut palanut puhki. Täydellistä jälkeä. Muutamaa kuvaa jouduin hieman rajaamaan uudelleen. Sopisi hyvin johonkin luontokuva näyttelyyn ja painotuotteeksi.
Tänään oli kyllä upea valokuvaus päivä
Anonyymi
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ei ole edes tuollaista Samsungin kännykkä räpsytintä ja oikeaan laadukkaaseen kameraan sekä objektiiveihin vähäiset rahasi eivät tule koskaan riittämään.
Harmittaahan se aivan varmasti, mutta se on vain sinun ongelmasi. - Anonyymi
Minulla on sama laite mutta olen kesäihminen joten talvikuvat jäävät ottamatta. Mutta hyvä, että jotkut jaksavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882