En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän.
Nyt kun Neiti nollattu on ottanut itselleen matkailupalstatyylin jota harjoittanut noin viikon verran, niin ei tule muuta sanaa mieleen kuin otsikko.
Harmillista havaita, että yksi ihminen voi olla noin totaalisesti päästään sekaisin, että tervehtyminen on täysi mahdottomuus.
Surkuhupaisaa.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helpotan ikävääsi vastaamalla. En ole viikkoon tänne kirjoitellut kuin nuo pari aloitusta, joissa nimimerkkini ja nyt vastailin pariin kysymykseen.
Meillä koko perhe omicronissa. Pari päivää meitä aikuisia yskitti ja oli lämpöä, nyt alkaa olla ohi. Ibuprofeiini auttaa.
Sinua tuskin auttaa enää mikään lääke. Eiköhän se seitsemässä vuodessa ole nähty millainen se sinun elämäsi on.
T 2010- Anonyymi
Kaunis koko perhe siis myös internetimuroidut lapset on viirussairaita Neidon vähätellen asian, mutta ei huomaa olevansa viirustsunamin alkuaallokossa itse, kun sen lisäksi kaikki ylivertaiset lapsensakin junttilassa on samassa tilassa.
Minun elämääni pääset tutustumaan kun räps räps johon et kykene koska olet pelkkä haaveilluusiointernetfeikki.
S
- Anonyymi
Hieman kauneutta rumaan elämääsi. Khao Kradongin metsäpuisto Buriramissa.
https://ibb.co/ggss319
https://ibb.co/MkhpxM5
https://ibb.co/kVZKKVZ
Kuvat on Buriram Worldin Facebookista, ei olla vielä käyty valoja ihailemassa. Kuulema musiikki soi iltaisin reitillä Buddha Hillille. Täytyy käydä tuossa ensi viikolla kun karanteenit päättyy.
T 2010- Anonyymi
Ai että nyt minulla on ruma elämä, jaha ja jassoo, mene ehdottomasti ensi viikolla, ota huorasi ja vaahekakarasi myös ihailemaan kauneutta, olettehan te niin kaunis perhe, menkää avomersulla.
- Anonyymi
Juuri noin ja aina Neiti singnatuuraa kirjoituksensa.
- Anonyymi
Mitä ihmeen kattishow täällä naukuu, matkailupalstalla? Se jos mikä on surkuhupaisaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965