Rullaluistimen koko tulisi olla vähintäänkin 47. Mistä tällaisia löytyy muutakuin netistä? Kaikissa urheiluliikkeissä joissa olen käynyt on todella suppea valikoima luistimia ja nekin ovat kaikki liian pieniä. Ja haluaisin kyllä kokeilla niitä jalkaani ennen ostopäätöstä koska olen muutenkin todella tarkka jo kengistänikin miltä ne tuntuvat jalassa, sen takia en mielelläni netin kautta näitä tilaisi.
Mistä ostaa rullaluistimet isojalkaiselle?
Anonyymi
2
209
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka itsellä ei noin iso jalka olekkaan, niin nettikaupasta olen hankkinut luistimeni. Itsellä on hyvät kokemukset Skatepro -nimisestä liikkeestä. Luistimissa olen suosinut K2:sta. Ehkä kaikkein helpoiten jalkaan istuva malli, ja tuolta löytyy myös isommalla numerolla olevia.
- Anonyymi
Osta 48 ja tee hienosäätö herkille jaloillesi pohjallisella ja eripaksuisilla sukilla. Niitä löytyy erilaisia joka lähtöön. Voit käyttää myös joidenkin muiden jalkineittesi pohjallisia.
Ei ole kovin tarkkaa. Kaikki joustaa ja venyy ja mukautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615