Sain k-piikistä hirveät sydän oireet. Sydämenrytmihäiriöt ja sydänmuljahdukset. Pelottaa ja huolestuttaa. Ja oireet vaan jatkuu.
K-piikki vaikutukset
13
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveää tollanen. Jos tuntuu pahalta ota yhteys lääkäriin tai johonkin.
- Anonyymi
Olethan tehnyt haittailmoituksen Fimealle? Ota varalta aika lääkärille ja kerro vaivoistasi. Pitäähän tuohon jokin apu ja selitys löytyä.
(Ei ehkä ensiksi kannata mainita että epäilet piikkihaittaa koska vastaanotto voi muuttua nihkeäksi sen jälkeen.)
Pikaista toipumista! Juu olen tehnyt haittailmoituksen ja lääkäri aika varattuna. Tilannetta selvitellään.
- Anonyymi
Hyvä ettet jäänyt ihmettelemään vaan asia on hoidossa nyt.
Ehkä parasta että vältät parhaasi mukaan fyysistä rasitusta ennen lääkärille menoa, kaiken varalta? Jospa se siitä, lähtis vaiva yhtä pian kuin tulikin.
Kirjottele myöhemmin miten menee.
Vieläkin sydämmen rytmihäiriöitä ja heikkoutta ja kipeä olo. Nyt mennyt jo yli 2 viikkoa p**kistä. Yritän elellä mahd. terveellisesti. En uskalla enempää noita piikkejä ottaa. Toivon että tilanne helpottaisi kevättä kohti.
- Anonyymi
Toipumisia sinulle.
- Anonyymi
Tsemppiä sinulle. Minulle tuli myös vastaavaa oireilua. En ole pystynyt harrastamaan minkäänlaista liikuntaa sen jälkeen. Ja tuntuu, että kokoajan joku pieni flunssa päällä. En myöskään mene ottamaan enää kolmatta piikkiä.
Kiitos :)
- Anonyymi
Nyt se on selvinnyt!
Suurelta osin piikityksen jälkivaikutukset ovat lumevaikutusta!!!
Olkaa rauhallisia. Se onkin vain lumetta jos joitain epämääräisiä tuntemuksia tuntuu!
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f8430c8a-a418-43ed-9d7a-d6297e3aa5cb- Anonyymi
Ei ne enää muuta keksinyt. Varmaan myös lumekuolemia ne 150 henkensä rokotteen vuoksi menettänyttä.
- Anonyymi
Ilmeisesti koronapiikki eikä K-vitamiinipiikki.
- Anonyymi
Fimealla 17000 kpl haittavaikutusilmoitusta käymättä läpi. Koronarokotteista tehty 6 x enemmän haittailmoituksia suhteutettuna rokotemääriin, kun sikapiikistä, joka vedettiin sittemmin pois vakavien haittojen vuoksi. Valitettavasti liian myöhään.
- Anonyymi
Psykosomaattiset vaivat ovat yleisiä, luulotautisilla!👽
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286