Minkälainen ruokakulttuuri on yleisesti ottaen valtavirtaa Romanoiden keskuudessa.
Romano Food
6
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kun sullakin. Siis ihan normi ruokaa.
- Anonyymi
Kuuluuko teidän ruokavalioon etniset ruuat, esimerkiksi lähi-idän tai intialainen ruoka?
- Anonyymi
Ainakaan tuo hysteerinen vegaanivouhotus ei ole tummien pariin levinnyt.
Oikein hyvä asia.- Anonyymi
No en minäkään valkolaisena ole vegaaniudesta kiinnostunut. Mutta syököön kukin, niin kuin itselleen parhaiten sopii. Samoin romanit saavat puolestani syödä, miten haluavat. Olin minäkin aikaisemmin kova lihan ja makkarannsyöjä. Enkä ole myöskään vegaaniksi ryhtynyt. Mutta sen tein, että lopetin pääsääntöisesti punaisen lihan syömisen, koska se sulaa niin huonosti. Keveämmästä olosta innostuneena olen myös kokeillut kasvisruokavaliota, johon kuuluu maito ja muut maitotaloustuotteet. Sen kokeilun aikana voin paremmin kuin koskaan. Eikä kasvisruoka ole niin pahaa kuin monet luulee. On jopa paremman makuista kuin sekaruoka. Mutta on jokaisrn oma asia, miten syö.
- Anonyymi
Meillä syödään ankarasti kaalia
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645