Höpölöpsis vastaa kaikkiin 5. kysymyksiin yhdellä lauseella, älä selittele muuta!

Anonyymi

Miksi Kirjoittaja kirjoitti:
Hebrealaisille
Juudan
2. Pietarin
Johanneksen

Viittaan näihin Raamatun paikkoihin, koska olet niitä itse ottanut esiin viesteissäsi.

Todista nyt että olet erinomainen Raamatuntuntija, kuten olet kymmeniä kertoja kehunut viimeisen vuoden aikana!
Täällä odottaa vielä 60 Raamatun osaa, miksi ne kirjoittaja kirjoitti!!!

Jos vetoat taas hallintoneuvostoon ja muihin selityksiin, todistat että et ole erinomainen Raamatuntuntija, olet valehtelija!

6

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittajat kirjoittivat ajaakseen omaa agendaansa kristinuskon sisältäessä opillisia kiistoja heti alusta alkaen.

• Anonyymi

Näin vastaa, joka ei tiedä Raamatusta yhtikäs mitään!

• Anonyymi kirjoitti:

Näin vastaa, joka ei tiedä Raamatusta yhtikäs mitään!

Tuo on täysin oikea vastaus. Minä en ryhdy tutkimaan ja toistamaan hallintoneuvoston vastauksia, jotka ovat oletettavasti jotain sellaista luokkaa, että Jumala antoi nuo kirjoitukset jotain tiettyä tarkoitusta varten. En usko niin paskamaiseen Jumalaan kuin mikä jehnulla on, joten en ryhdy jehnujen selityksiä toistamaan vaikka ne tietäisinkin.

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Tuo on täysin oikea vastaus. Minä en ryhdy tutkimaan ja toistamaan hallintoneuvoston vastauksia, jotka ovat oletettavasti jotain sellaista luokkaa, että Jumala antoi nuo kirjoitukset jotain tiettyä tarkoitusta varten. En usko niin paskamaiseen Jumalaan kuin mikä jehnulla on, joten en ryhdy jehnujen selityksiä toistamaan vaikka ne tietäisinkin.

Sinulle oikeita vastauksia on vain sinun omat vastaukset
        Niillä ei ole mitään tekemistä itse aloituksen kanssa.
        Kun luet jotain muuta kuin Raamattua, sen voi samalla tavalla kiteyttää 1 - 2 tai kolmeen lauseeseen.
        Sinusta ei ole siihen, tämähän täysin selvä, siinä sinun eriomaisuutesi

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle oikeita vastauksia on vain sinun omat vastaukset
        Niillä ei ole mitään tekemistä itse aloituksen kanssa.
        Kun luet jotain muuta kuin Raamattua, sen voi samalla tavalla kiteyttää 1 - 2 tai kolmeen lauseeseen.
        Sinusta ei ole siihen, tämähän täysin selvä, siinä sinun eriomaisuutesi

Antamani vastaukset kelpaavat kaikille oikeille raamatuntutkijoille, mm. teologeille. Hörhöille ne eivät tietenkään kelpaa, koska hörhöillä on omat selityksensä. Sinun on turha odottaa, että minä kirjoittaisin hallintoelimen hyväksymät vastaukset!

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Antamani vastaukset kelpaavat kaikille oikeille raamatuntutkijoille, mm. teologeille. Hörhöille ne eivät tietenkään kelpaa, koska hörhöillä on omat selityksensä. Sinun on turha odottaa, että minä kirjoittaisin hallintoelimen hyväksymät vastaukset!

Ei edelleenkään tullut oikeaa vastausta aloituksen kysymykseen.
        Olet erinomaisen huono Raamatuntuntija, sen todistat sillä koska et vastaa ja oikein!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1244
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60