Nyt mennään terveys edellä, sano Hasu, kun Ikaalisten maineikas kylpylä pani ovet säppiin. Laitetaan kylpylä vuokralle, jois vaikka ilmestyisi rahamies tai -nainen joka vuokraisi koko riemuriihen perheelleen tai viranomaisten sallimalle porukalle.
Seurataan tilannetta.
Taisi lähteä uusi omistajakuntia soitellen markkinoille, kun covd19 painoi päälle eikä sille näy loppua...
Kylpylä eli Ikaalinen Spa vuokrattavana
5
724
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan vieläkin vuoden 92 syksyn kun hikoilin kuumassa höyrysaunassa ja joku heitti mällit mun niskaan. Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
... niin ja Hanurimiehet vetivät Valkeaa ruusua. On se Ikaalisissa ja Kylpylässä ollut oikeaa maalaismenoa, ja sille asteelle on jääty ja siellä pysytään.
- Anonyymi
Nyt on ikaalilaisilla näytön paikka kerätä kolehti, jolla kylpylän voi vuokrata pienten ryhmien käyttöön. Kylpylä syntyi aikoinaan maidontuottajien keräystoiminnalla, mutta ne ajat ovat menneet eikä yhteishenkeä enää taida olla koko pitäjässä.
Keskustapuolue ja Matti Äijö voisi saada kylpylän kukoistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657