Yllätys yllätys sairaaloissa ja kutsu käy takaisin tekemään duunia niin kannattaisi hoitsujen laittaa ehto että hoitaa ainoastaan piikittömiä potilaita ettei turhaan altistu Piikkiproteiinille jota sairaat piikitetyt levittää
Nyt kun piikittömiä kuitenkin aletaan tarvitsemaan
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Rokottamattomiahan nuo koronapotilaat ovatkin sairaalahoidossa. Mikää ongelma?
Jos minä rokotettuna joudun sairaalaan niin minua ei pakanahoitajat hoida. Kuolen mielummin .- Anonyymi
hahaha----nyt ei ole aprillipäivä.sä varmaan pällinaama tajuat että siellä on lähes kaikki piikkihaittaisia potilaita
- Anonyymi
sunhan kannattas laittaa ensin itteäs kuntoon...esim yritä päästä läskistä eroon ja dosetista joka on täynnä lääkkeitä. toki läskit on lepposia
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Rokotteen ottaneet hoitaisivat pelkästään rokotettuja ja tehohoidot veloitettaisi jokaiselta henkilökohtaisesti. Hengityskoneen vuokra maksettaisi joka aamu 1000e/vrk kone alkaisi toimimaan kun raha näkyisi sairaalan tilillä. Kello 9.00 hoitajat kiertäisivät osaston ja kärräisivät köyhimmät ruumishuoneelle, pois maksavien asiakkaiden jaloista. Saatais vähän siivottua suomeakin ihmis saastasta, ei menisi korona ihan hukkaan.
- Anonyymi
Tuo on hyvä ajatus. Ei siellä tarvita sosiaalipelleä koneessa .. Letkut poikki . Näin päästään piikkikammoisista eroon .. Hyvä kannatan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä ajatus. Ei siellä tarvita sosiaalipelleä koneessa .. Letkut poikki . Näin päästään piikkikammoisista eroon .. Hyvä kannatan.
Piikki narkit pitäisi viedä saunan taa ja lopettaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikki narkit pitäisi viedä saunan taa ja lopettaa...
Tuleppa kokeilemaan peräkammarin poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595