Lakonmurtajajien ja rikkurien käyttö olivat 1920 luvulla normikäytäntöjä metsäteollisuudessa. Perustettiin jopa erillaisia yhdistyksiä tähän toimintaan.
kts. Wikipedia: Rikkuri Lakonmurtaja.
Vasta 1944 päästiin tästä eroon ja työnantajat tunnustivat ammattiliitot neuvottelukumppaneiksi. Nyt UPM:ssä on vallalla äärioikeistolainen suuntaus takaisin 1920 luvulle, käytetään lakonmurtajia ja värvätään ja palkitaan rikkureita. UPM:n johto on taantunut 1920 luvulle. Tämä suuntausta vastaan täytyy toimia ja kun lehdistö ei tähän tartu niin ammattiliittojen täytyy toimia.
Erikoista on että tj ja hallituksen pj käyttävät osakkeenomistajien rahoja tähän äärioikeistolaiseen toimintaan.
UPM 1920 luvulle
Anonyymi
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Hollmen kutsui paperiliitoa 2030 luvulle mutta tarkoitti ilmeisesti 1920 lukua.
- Anonyymi
Vielä löytyy onneksi TYÖMIEHIÄ, eikä vain lakkoluikureita.
Rikkuri = korkean moraalin omaava ahkera työmies- Anonyymi
Moraaliton ahne lusmu on sinulle rikkuri
- Anonyymi
voit tehdä itse jotain asian eteen rikas paperityöläis porho
nyt helmikuussa alkaa 2025 kaupanalan lakko
ÄLÄ OLE RIKKURI ÄLÄ OSTA K KAUPASTA MITÄÄN KESKO ON KYMENLAAKSOSSA 2 KK BOIKOTISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625