Pakko ottaa osaa tähän keskusteluun.Mäkin olin kavereiden kaa hesan keikalla ja meidän keski-ikä on varmaa jotain 28 paikkeilla.Ja meitä vanhempiakin oli kosolti.Metalli on enemmän elämäntapa.Vuodet vierii mutta me setät sitä vaan jaksetaan heilua.
COF teinibändi hah!
Hylsytyrävyö
4
1048
Vastaukset
- Jorma.Kovanen
...jaksaa heilua! Aina! Rock on ja keep on festival...
- aa/
cof:n jätkät ovat mua muutaman vuoden vanhempia. tosi vähän on metallia tullut kuunneltua, teininä jäänyt välistä, mut cof on jännää mörköheviä, ei liian vakavaa, englannin finntroll oikeastaan.
- En kerro
Mutta tuntuu siltä että suurin osa faneista on vielä teini ikäisiä. Mutta toisaalta,väliäkö sillä?
- HeviPeikko
Tässähän menee hermot kaikilla.. ihan sama mtiä kuuntelee siitä kumminki tulee joku "teinibändi"
Itse pidän Filthin musiikista. Eikä Danikaan mikään huono laulaja ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625