Moi! Oon 14v tyttö (8lk) ja oon ihastunut yhteen rinnakkaisluokalla olevaan poikaan. En oo jutellut hänen kaa, mutta oon lähettänyt sille koulun joulukorttilaatikon kautta ihastuskortin ja hymyilen ja vilkuilen sitä aina käytävillä ja välkillä.
Voisitteko auttaa?
Epätoivoinen14vtyttö
Olen ihastunut ikäiseeni poikaan
Anonyymi
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka hymyilemistä aina kun se tulee vastaan. Voit myös, jos rohkenet, kysäistä häneltä jotain mitä tahansa, silleen ujon tuntuisesti. Eiköhän poika ennen pitkää tajua ihastuksesi. Pidän peukkuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647